2017-01-10, 17:46
Dziś testy a w zasadzie kulig za Xmaxxem :
Filmiki w drodze
A i porównanie osiągów dwóch Xmaxxów :
-100% oryginał , zmieniony atak na 18
-oryginał z wymienionym reglem - atak 15 ,
Obydwa modele na 6s prosto z ładowarki i ciepłe .
V max prawie identyczna ok 1km/h czyli zysk na prędkości prawie 20%
Kaczor ja wiem że temperatura dla pakietów ma spore znaczenie i do testów wkładam pakiety trzymane w kieszeni lub świeżo naładowane w domu - ciepłe. Kolega z drugim Xmaxxem potrzebuje kupić pakiety i dla tego pytam jakie mu doradzić by trochę pożyły na tym reglu co jest teraz u mnie (max5). kłania mu się wymiana bo krótko trzymają te co obecnie posiada a jak będzie kupował to już pod nowy regiel.
Z ciekawostek to przy normalnej jeździe silnik miał 23-30st, a przy pracy jako wół pociągowy do 50st ( test na 6s przy lekkim "-" na dworze i bez obudowy )
Filmiki w drodze
A i porównanie osiągów dwóch Xmaxxów :
-100% oryginał , zmieniony atak na 18
-oryginał z wymienionym reglem - atak 15 ,
Obydwa modele na 6s prosto z ładowarki i ciepłe .
V max prawie identyczna ok 1km/h czyli zysk na prędkości prawie 20%
Kaczor ja wiem że temperatura dla pakietów ma spore znaczenie i do testów wkładam pakiety trzymane w kieszeni lub świeżo naładowane w domu - ciepłe. Kolega z drugim Xmaxxem potrzebuje kupić pakiety i dla tego pytam jakie mu doradzić by trochę pożyły na tym reglu co jest teraz u mnie (max5). kłania mu się wymiana bo krótko trzymają te co obecnie posiada a jak będzie kupował to już pod nowy regiel.
Z ciekawostek to przy normalnej jeździe silnik miał 23-30st, a przy pracy jako wół pociągowy do 50st ( test na 6s przy lekkim "-" na dworze i bez obudowy )