2017-03-17, 21:26
W garażu nastąpiły pierwsze zmiany, głównie pod kątem regulaminu klasy sport:
- dorobiłem zderzak tylny (póki nie znajdę gdzieś oryginalnego)
- obniżyłem nieco budę
- regulacja amorków pod kątek RTI ( teoretycznie wychodzi niecałe 630 ale pewnie wyjdzie w praniu przed zawodami)
- i najważniejsze: udało się rozłączyć trwale kosz z baterią, który częściowo (nie bezpośrednio) leżał na przednim moście. Kosz jest zamocowany do ramy i już nie pracuje włącznie z przednią osią. Dojście do śrub bardzo trudne, udało się to zrobić bez demontażu innych elementów ale wymagało to niestety sporej ilości czasu. W sumie podszedłem do tego z zamiarem sprawdzenia się mimo straty czasu czy się uda
Następnymi krokami będzie dociążenie felg, oświetlenie a potem wyciągarka, szpej, kierowca...ale to już na zawody II
- dorobiłem zderzak tylny (póki nie znajdę gdzieś oryginalnego)
- obniżyłem nieco budę
- regulacja amorków pod kątek RTI ( teoretycznie wychodzi niecałe 630 ale pewnie wyjdzie w praniu przed zawodami)
- i najważniejsze: udało się rozłączyć trwale kosz z baterią, który częściowo (nie bezpośrednio) leżał na przednim moście. Kosz jest zamocowany do ramy i już nie pracuje włącznie z przednią osią. Dojście do śrub bardzo trudne, udało się to zrobić bez demontażu innych elementów ale wymagało to niestety sporej ilości czasu. W sumie podszedłem do tego z zamiarem sprawdzenia się mimo straty czasu czy się uda
Następnymi krokami będzie dociążenie felg, oświetlenie a potem wyciągarka, szpej, kierowca...ale to już na zawody II