2017-04-05, 17:22
Ostatnie poprawki przed Pogorią:
1. Dzięki ogromnej pomocy Cezarego (pięknie dziękuję - doświadczenie, wiedza, warsztat i poświęcony czas...jestem pod wrażeniem) udało się przełożyć serwo skrętu na przód jako serwo do wyciągarki (zamienione zostały przy okazji APki na 3 kanałową), natomiast nówka sztuka od Huberta poszła do skrętu. Tak oto wciągarka zadziałała po wielu próbach i kombinacjach:
[img]<a href=[/img]
2. Podcięta została nieco karoseria z tyłu a co za tym idzie obniżyłem nieco cały model, dodatkowo dociążyłem również tylne koła metodami domowymi (profesjonal będzie dopiero po zakupie dodatkowych felg i opon w późniejszym terminie). Ogólnie na potem pozostało dopasować nieco szpeju oraz uruchomić światła, ale najważniejsze, za co zebrałem srogie kary ostatnio czyli RTI oraz wyciągarka zrobione!
[img]<a href=[/img]
1. Dzięki ogromnej pomocy Cezarego (pięknie dziękuję - doświadczenie, wiedza, warsztat i poświęcony czas...jestem pod wrażeniem) udało się przełożyć serwo skrętu na przód jako serwo do wyciągarki (zamienione zostały przy okazji APki na 3 kanałową), natomiast nówka sztuka od Huberta poszła do skrętu. Tak oto wciągarka zadziałała po wielu próbach i kombinacjach:
[img]<a href=[/img]
2. Podcięta została nieco karoseria z tyłu a co za tym idzie obniżyłem nieco cały model, dodatkowo dociążyłem również tylne koła metodami domowymi (profesjonal będzie dopiero po zakupie dodatkowych felg i opon w późniejszym terminie). Ogólnie na potem pozostało dopasować nieco szpeju oraz uruchomić światła, ale najważniejsze, za co zebrałem srogie kary ostatnio czyli RTI oraz wyciągarka zrobione!
[img]<a href=[/img]