Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Wrangler wyprawowy
#1
Specyfikacja:
1. Mosty – gmade Komodo
2. Silnik –  bezszczotka 17,5T.
3. Regulator – Hobbyking 60A.
4.  Serwo skrętu – Axial.
5. Opony – Axial Ripsaw.
6. Felg – badlock g-made.
7. Karoseria – chuński Jeep Wrangler

8. Zderzaki, bagażnik dachowy – z rurek mosiężnych lutowane
9. Przekładnia – kopia Axiala
10. Rozdzielacz – projekt własny, drukowany
11. Wyciągarka - Warn


Zakupiłem jakiś czas temu karoserię Jeepa Wranglera z otwieranymi drzwiami. Karoseria była do pomalowania i złożenia. Postanowiłem użyć areografu i farbek Tamiyja akrylowych. Trochę zabawy z tym było a na koniec całość została pokryta lakierem bezbarwnym i wypolerowana. Oczywiście oprócz dachu który został półmatowy. Dach musiał zostać pomalowany bo na środku miał pozostałość po kanale wstryskowym i trzeba go było zaszpachlować.
W trakcie malowania nadeszła wena więc wziąłem pędzelek i skrobnąłem sobie rysuneczek na bokach. Sharkiemu się podobał tylko zastanawiał się co ten miś robi na pustyni ;-))). To miał być berneńczyk, a jak się nie udał to był przerabiany na ducha pustyni ale, … chyba nie wyszło. Dlatego jest miś wystający zza wydmy.


Zamierzam jeszcze domontować koniecznie snorkel oraz zrobić r rurek mosiężnych bagażnik wyprawowy z namiotem wyprawowym. Namiot uszyje mi z pewnością moja niezastąpiona treściowa ale chcę ściągnąć znaczek oryginalnego takiego namiotu np. Ventura Roof Tent i wydrukować go na naprasowywance i naprasować na mój namiocik w skali 1:10. Do środka powkładałem więc już parę gadżetów drukowanych i zamocowałem kierownika.
W tylnych światłach wymieniłem odbłyśniki na drukowane gdzie będzie można zamontować dwie diody: świtła i kierunkowskazy.


Model nie będzie na zawody tylko taka wersja do postawienia na półce i ewentualnie jakieś lajtowe wyjazdy.


Podwozie chcę zrobić jak w realnym Wranglerze. Ponieważ jest tam 4-link więc jest to nieco prostsze. Tylne zawieszenie już prawie jest – tylko dokończyć panharda.


Mosty to gmade – które po zastosowaniu hex 4 mm i felg gmade z zerowym off set dają szerokość na dosyć kapciowatych Axialach Ripsaw około 220 mm. Szerokość karoserii w nadkolach to 210 mm więc wygląda to nieźle.


Zderzak pewnie zrobię rurowe (z rurek mosiężnych) – przeglądam właśnie ofertę zderzaków do Wranglera i parę jest dosyć ciekawych. Na zderzaku wyciagarka Warn.

                                       
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2018-10-24, 23:04
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez przemsky - 2018-10-25, 14:42
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez HUBert - 2018-10-25, 14:51
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2018-10-25, 20:30
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2018-12-02, 17:37
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez przemsky - 2018-12-02, 21:35
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2018-12-14, 13:39
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez przemsky - 2018-12-14, 15:33
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez pawlo807 - 2018-12-14, 15:40
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez misiek - 2018-12-14, 19:58
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez jachttom - 2018-12-14, 20:59
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Bastian - 2018-12-15, 10:00
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Viper - 2018-12-22, 22:33
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2019-04-01, 19:55
Jeep Wrangler wyprawowy - przez zakopanypouszy - 2019-04-02, 06:44
RE: Jeep Wrangler wyprawowy - przez Gorg - 2019-04-02, 15:19

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości