2019-02-02, 21:59
Koła w trialówce dobrze jest dociążyć wtedy lepiej opony pracują.
Dlatego stosujemy felgi skręcane. Dociążasz, skręcasz i patrzysz czy Ci pasuje. Jak nie rozbierasz i znowu eksperymentujesz.
Możesz zostać przy tym co jest - pojeździsz i zobaczysz.
Co do silnika to już każdy ma własne preferencje - szybszy to możesz dać strzał i na piachu się wdrapiesz a wolniejszym nie. Żeby nie wystrzelił na końcu podjazdu to kwestia doświadczenia i wjeżdżania w model.
Dlatego stosujemy felgi skręcane. Dociążasz, skręcasz i patrzysz czy Ci pasuje. Jak nie rozbierasz i znowu eksperymentujesz.
Możesz zostać przy tym co jest - pojeździsz i zobaczysz.
Co do silnika to już każdy ma własne preferencje - szybszy to możesz dać strzał i na piachu się wdrapiesz a wolniejszym nie. Żeby nie wystrzelił na końcu podjazdu to kwestia doświadczenia i wjeżdżania w model.