2020-12-17, 01:26
Nasz regulamin niestety nie otwiera mi się (może warto utworzyć go w najpopularniejszym formacie PDF?), natomiast wiem, że był tworzony na podstawie regulaminu ogólnopolskiego, więc pozwolę sobie zacytować, ponieważ z tego co widzę z powyższego posta, pokrywa się:
"Zabudowa modelu może występować w dwóch konfiguracjach:
a) Zabudowa charakterystyczna dla ciężarówki występującej w rzeczywistości, a dopuszczona do ruchu
drogowego (ciężarówki ze skrzynią ładunkową, ciągniki siodłowe, holowniki, ciężarówki do przewozu
drewna itp.)
b) Zabudowa w stylu trialowym/przeprawowym, z zabudową zakrywającą tylną/e oś/e, oraz z klatką,
zabudowana na dowolnej ciężarówce spełniającej pozostałe punktu regulaminu."
W związku z powyższym ciągnik siodłowy jest jak najbardziej charakterystyczną zabudową występującą w rzeczywistości, dopuszczoną do ruchu drogowego.
Dyskusyjne są poniższe zapisy:
"W przypadku ciągnika siodłowego/holownika są to:
- siodło lub ramię holownika
- błotniki tylnej osi zakrywające całkowicie koła osi, gdzie szerokość po zewnętrznej błotników ma być
równa szerokości kabiny, a umieszczone mogą być nie wyżej niż 50mm nad kołami, mierzone od górnej
krawędzi bieżnika opony
- baki pomiędzy kabiną a tylną/ymi osią/ami
- sztywny tylni zderzak o szerokości modelu, z oświetleniem, znajdujący się nie wyżej niż górna krawędź
bieżnika opony,"
- tu pojawia się pytanie co w sytuacji, gdy prawdziwa ciężarówka nie posiada nadkoli i/lub tylnego zderzaka - czy robimy zgodnie z oryginałem, czy dorabiamy części, by pasowało do regulaminu?
Co do tego, kto może się wypowiadać - oczywiście zgadzam się - a w związku z tym, że startowałem na Pogorii, pozwoliłem sobie zabrać głos
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
"Zabudowa modelu może występować w dwóch konfiguracjach:
a) Zabudowa charakterystyczna dla ciężarówki występującej w rzeczywistości, a dopuszczona do ruchu
drogowego (ciężarówki ze skrzynią ładunkową, ciągniki siodłowe, holowniki, ciężarówki do przewozu
drewna itp.)
b) Zabudowa w stylu trialowym/przeprawowym, z zabudową zakrywającą tylną/e oś/e, oraz z klatką,
zabudowana na dowolnej ciężarówce spełniającej pozostałe punktu regulaminu."
W związku z powyższym ciągnik siodłowy jest jak najbardziej charakterystyczną zabudową występującą w rzeczywistości, dopuszczoną do ruchu drogowego.
Dyskusyjne są poniższe zapisy:
"W przypadku ciągnika siodłowego/holownika są to:
- siodło lub ramię holownika
- błotniki tylnej osi zakrywające całkowicie koła osi, gdzie szerokość po zewnętrznej błotników ma być
równa szerokości kabiny, a umieszczone mogą być nie wyżej niż 50mm nad kołami, mierzone od górnej
krawędzi bieżnika opony
- baki pomiędzy kabiną a tylną/ymi osią/ami
- sztywny tylni zderzak o szerokości modelu, z oświetleniem, znajdujący się nie wyżej niż górna krawędź
bieżnika opony,"
- tu pojawia się pytanie co w sytuacji, gdy prawdziwa ciężarówka nie posiada nadkoli i/lub tylnego zderzaka - czy robimy zgodnie z oryginałem, czy dorabiamy części, by pasowało do regulaminu?
Co do tego, kto może się wypowiadać - oczywiście zgadzam się - a w związku z tym, że startowałem na Pogorii, pozwoliłem sobie zabrać głos
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka