Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maverick Scout - Enduro Sendero
#3
Model który posiadasz to raczej w teren typu kamienie i przeprawy - powolna jazda z przeszkodami ....

Jak chcesz z niego zrobić "wyścigówkę" to odpuść :
- sztywne mosty = super w teren ale kiepsko na drobnych nierównościach przy szybkiej jeździe
- spory skok zawieszenia i miękkie zawieszenie = super w terenie ale mała stabilność w szybkim pokonywaniu zakrętów
- dołożona "rama" = podniesiony środek ciężkości czyli to co powyżej i to jeden z powodów "kołysania"
 Pewnie jeszcze parę innych spraw  ....

Jak nie chcesz  " kołysania" to :
-krótkie amortyzatory  ale z gęstością oleju bym nie szalał bo model jak piłka podczas jazdy zacznie się zachowywać
- obniżenie środka ciężkości - czyli obniżenie zawieszenia i usunięcie dodatkowej (aluminiowej) ramy

To co jest u ciebie w modelu to "typowe" zawieszenie prawdziwych aut terenowych i to "kołysanie " jest normalnym zachowaniem można je ograniczyć kosztem zachowania modelu w terenie (podczas pokonywania przeszkód ) .
Napisz czego oczekujesz od modelu - gdzie nim będziesz jeździł i jak ( szybko po asfalcie czy powoli po lesie/kamieniach )
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Maverick Scout - Enduro Sendero - przez Fantomas - 2020-04-28, 15:58
RE: Maverick Scout - Enduro Sendero - przez Malo88 - 2020-04-28, 17:46
RE: Maverick Scout - Enduro Sendero - przez Ballu - 2020-04-28, 21:21
RE: Maverick Scout - Enduro Sendero - przez Gorg - 2020-05-01, 07:55

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości