Wreszcie uruchomiłem projekt, o którym myślałem od bardzo dawna, tj. od kiedy ujrzałem Tojkę, którą prezentuję na pierwszym, drugim i trzecim zdjęciu.
Jest to wersja FJ ale buda Wadera, którą użyję do budowy to wersja BJ (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę).
Ogólnie chcę trzymać się tego co widać na tych zdjęciach ale kilka rzeczy zrobię po swojemu, np. zostawię drzwi ale nieco podcięte dzięki czemu karoseria ma nabrać bardziej dynamicznego wyglądu, dam szersze zderzaki itp.
Ogólnie projekt jest nastawiony bardziej na wygląd niż na właściwości terenowe ale będę się starać żeby nie wywracał się przy mniejszych nierównościach
Podstawowe dane
Podwozie Vaterra Ascender KIT,
Rozstaw kół 302 mm,
Silnik szczotka 35T,
Serwo: Savox
ESC Hobbywing Quicrun 1060,
Aparatura Spectrum DX4C,
Felgi SSD 1,9 Assassin,
Wyciągarka SSD RC Ox Power Winch,
Opony Pitbull Rrock Beast 1,9,
Amortyzatory RC4WD King Offroad: przód 90 mm, tył 70 mm,
Karoseria: Wader + HIPS.
W stosunku do oryginalnego podwozia przerobiłem tylne zawieszenie stosując zestaw Ascender Rear Shock Relocation Kit od GCM, który z jednej strony pozwolił mi na usunięcie tylnych słupków a z drugiej ma zmniejszy efekt "torque twist", który w ascenderze jest dość mocny. Widoczne na zdjęciu amortyzatory Absima założyułem tylko tymczasowo.
Z przodu dorzeźbiłem z blachy elementy, które pozwalają na zamocowanie znacznie krótszych amortyzatorów (w oryginale mają 109 mm). Krótsze amortyzatory mają na celu zmniejszyć gigantyczne RTI Ascendera do wymaganej wartości 650.
Ostro pracuję i mam nadzieję wystartować tym modelem na Jurze (choć realnie rzecz biorąc to chyba mało prawdopodobne bo zostało raptem 3,5 tygodnia a roboty jeszcze masa).
Jest to wersja FJ ale buda Wadera, którą użyję do budowy to wersja BJ (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę).
Ogólnie chcę trzymać się tego co widać na tych zdjęciach ale kilka rzeczy zrobię po swojemu, np. zostawię drzwi ale nieco podcięte dzięki czemu karoseria ma nabrać bardziej dynamicznego wyglądu, dam szersze zderzaki itp.
Ogólnie projekt jest nastawiony bardziej na wygląd niż na właściwości terenowe ale będę się starać żeby nie wywracał się przy mniejszych nierównościach
Podstawowe dane
Podwozie Vaterra Ascender KIT,
Rozstaw kół 302 mm,
Silnik szczotka 35T,
Serwo: Savox
ESC Hobbywing Quicrun 1060,
Aparatura Spectrum DX4C,
Felgi SSD 1,9 Assassin,
Wyciągarka SSD RC Ox Power Winch,
Opony Pitbull Rrock Beast 1,9,
Amortyzatory RC4WD King Offroad: przód 90 mm, tył 70 mm,
Karoseria: Wader + HIPS.
W stosunku do oryginalnego podwozia przerobiłem tylne zawieszenie stosując zestaw Ascender Rear Shock Relocation Kit od GCM, który z jednej strony pozwolił mi na usunięcie tylnych słupków a z drugiej ma zmniejszy efekt "torque twist", który w ascenderze jest dość mocny. Widoczne na zdjęciu amortyzatory Absima założyułem tylko tymczasowo.
Z przodu dorzeźbiłem z blachy elementy, które pozwalają na zamocowanie znacznie krótszych amortyzatorów (w oryginale mają 109 mm). Krótsze amortyzatory mają na celu zmniejszyć gigantyczne RTI Ascendera do wymaganej wartości 650.
Ostro pracuję i mam nadzieję wystartować tym modelem na Jurze (choć realnie rzecz biorąc to chyba mało prawdopodobne bo zostało raptem 3,5 tygodnia a roboty jeszcze masa).