2018-01-03, 15:20
(2018-01-03, 11:03)Pirx napisał(a): ps. sugerowanie, że konstrukcja modelu dała mi 500 pkt przewagi to chyba trochę przesada. Żeby tyle "zarobić" musiałbym dotykać słupka prawie w każdej bramce na całych zawodach . Poza tym ten model nie daje wg mnie żadnej przewagi w stosunku do pozostałych na zjazdach, podjazdach i trawersach.
Moim zdaniem można tyle zaoszczędzić. 6 OSów, po 10 bramek. 60x8 punktów =480
Ale nie chodzi o takie czysto arytmetyczne rozważania. Puchar Śląska klasy Sport miał i myślę że nadal ma dawać możliwość startów modelami bardzo zblizonymi do modeli sklepowych, standardowych. Nie zrobiliśmy w regulaminie wpisu że trzeba mieć budę lexanową przeznaczoną do modelu trialowego + wymienienie konkretnie podwozi czy bud, bo wydawało się to niepotrzebne.
Jeśli pojawią się budy które są bardzo powycinane - to będziemy natychmiast robić głosowanie w tej sprawie.
PS: prawdopodobnie zaproponujemy zapis o tym że koło ma wystawać zza błotnika 50% lub 75%, i określimy że ten warunek ma być spełniony w przedniej części koła. Inaczej mówiąc - patrząc na autko skierowane w lewo - pomiar będzie na godzinie dziesiątej : Wiem, ciężko wytłumaczyć, obgadajmy to na żywo.