Cześć, czas odkurzyć garaż, tym bardziej, że minął rok od ostatniego wpisu
Specyfikacja:
Silnik 540 27t
Przekładnia planetarna 17:1 + rozdzielacz 1:1
Serwo jx na przednim moście
Mosty Hg zwężone, przedni most zwężony moim sposobem, cięcie w dwóch miejscach ale zachowane oryginalne mocowanie c-huba.
Felgi gmade z offsetem +2, opony dick cepeki złapane beadlockiem mocniej, szerokość opon na felgach 35mm
Szerokość całkowita mostów z kołami ok 20cm.
W przednim moście półosie z redcata z kardanami, odpowiednio skrócone.
Do tego zwrotnice z hsp pangolin.
Wyciągarka z serwa 360 sterowana pokrętłem na aparaturze, stabilna pozycja neutralna.
Apka to radiolink rc3s.
Regulator to hobbywing 1060.
Karoseria została przesunięta o 1cm do tyłu, tylne linki zawieszenia odpowiednio wydłużone - lepiej wygląda i jest stabilniejszy na podjazdach-zjazdach.
Do tego własnoręcznie robiony szpej, uczę się cały czas rękodzieła
Specyfikacja:
Silnik 540 27t
Przekładnia planetarna 17:1 + rozdzielacz 1:1
Serwo jx na przednim moście
Mosty Hg zwężone, przedni most zwężony moim sposobem, cięcie w dwóch miejscach ale zachowane oryginalne mocowanie c-huba.
Felgi gmade z offsetem +2, opony dick cepeki złapane beadlockiem mocniej, szerokość opon na felgach 35mm
Szerokość całkowita mostów z kołami ok 20cm.
W przednim moście półosie z redcata z kardanami, odpowiednio skrócone.
Do tego zwrotnice z hsp pangolin.
Wyciągarka z serwa 360 sterowana pokrętłem na aparaturze, stabilna pozycja neutralna.
Apka to radiolink rc3s.
Regulator to hobbywing 1060.
Karoseria została przesunięta o 1cm do tyłu, tylne linki zawieszenia odpowiednio wydłużone - lepiej wygląda i jest stabilniejszy na podjazdach-zjazdach.
Do tego własnoręcznie robiony szpej, uczę się cały czas rękodzieła