Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ace Venture od HPI by Mario21
#11
Nowe opony i felgi oraz maly spersonalizowany prezent od dziewczyny Tongue  jako ze srednica kol jest wieksza niz w seryjnych, to musialem podocinac nadkola oraz zderzaki przod i tyl. Opony zamowilem kierujac sie glownie efektem wizualnym(zyskal na agresywnosci), poniewaz liczylem sie z tym, ze ten bieznik moze nie robic do konca tak dobrze jak wyglada. Efekt poczatkowo nie byl zaskoczeniem, poniewaz zabralem model na grzaski teren i niestety waga modelu zrobila swoje, niekiedy bylo bardzo ciezko. Lecz gdy dzisiaj zabralem model na skalki bylo juz o wiele lepiej, radzil sobie powiedzialbym nawet DOBRZE z plusem. Klasycznie zweryfikuja zawody poniewaz zdecydowalem, ze w niegowonicach wystartuje wlasnie na nich. Docelowo opony beda inne. 
Srednica opony: 115mm
Szerokosc opony: 41mm
Felgi beadlock skrecane 1.9 
Szerokosc felgi: 26mm
Waga kola razem z opona: 197 g
Waga calkowita modelu z pakietem: 3060 g
Przeswit gruszek zwiekszyl sie o 2 mm wzgledem seryjnych kol
               
Odpowiedz
#12
No brawo wyglada groźnie, ciekaw jestem czy moje koła zdążą na zawody w niegowonicach.
Ten prezent od kobiety to ta torba ze szpejen hokejowym?
Kurde za takie dodatki powinny punkty być premiowe.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#13
Całość wygląda naprawdę zgrabnie
Odpowiedz
#14
Tak, chodzi o torbe ze sprzetem hokejowym, logiem ulubionej druzyny i numerem, z ktorym kiedys zawodowo wystepowalem na lodowiskach (niestety wypadek na motorze zmienil moje plany). Ale za prezent poklony dla niej, poniewaz sentyment pozostal ogromny Smile
Odpowiedz
#15
Oczywiście pokłony wygląda extra

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#16
Pierwszy napotkany problem w ventce, a mianowicie model zaczal ciezej ruszac, tzn cos tak jak by blokowalo przekazanie napedu z silnika przy probie delikatnego ruszenia, natomiast w momencie gdy dodawalem minimalnie mocniej gazu celem zwiekszenia mocy to opor zostal przelamywany i model sie zrywal. Zaczalem szukanie problemu od skrzyni i jak sie okazalo dalej nie musialem szukac. Dosc spory luz w skrzyni miala najwieksza glowna zebatka. Problem udalo sie rozwiazac dzieki odchudzonej malej podkladce i Ventka rusza juz delikatnie i z wyczuciem Wink Kolejna rzecz to juz dobre wiadomosci, a mianowicie na pokladzie pojawil sie nowy silnik 45t wraz z regulatorem hobbywinga 1060 oraz wymienilem cieknace seryjne amory na klasyczne chinole (zamowilem 90mm dostalem 100mm, slyszalem ze nie tylko mi taki nr wywineli, lecz po malych przerobkach wszystko udalo sie spasowac idealnie), ktore pochlaniaja mase czasu przy probach dobrego odpowietrzenia ich... Zalane sylikonowym 350cst, odpowietrzone do granic mozliwosci i model zaczal zachowywac sie bardziej naturalnie. Z gadzetow dodalem snorkel Smile
           
Odpowiedz
#17
No proszę i w ten sposób to powoli ze świecą będzie szukać seryjnej Venture. Jakie odczucia po zmianie silnika na 45 a przy okazji Powiedz mi czy zębatkę atakującą przełożyłeś ze starego silnika czy od razu nową?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#18
Ze wstepnych odczuc jest lepiej, predkosc obrotowa spadla niewiele, lecz jest bardziej przewidywalny podczas wolniejszych predkosci. Zebatke przelozylem oryginalna
Odpowiedz
#19
Czyli chyba tylko w moim modelu przesadzili z klejem do gwintów bo ja już na tych imbusach 4 markowe śrubokręty połamałem a zębatki dalej nie Odkręciłem

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Czyli chyba tylko w moim modelu przesadzili z klejem do gwintów bo ja już na tych imbusach 4 markowe śrubokręty połamałem a zębatki dalej nie Odkręciłem

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#20
Jako, ze docelowe opony doszly (supa słampa from czajna) , jako ze amortyzatory sa nieco dluzsze od seryjnych to i calosc zrobila sie calkiem wysoka. Postanowilem, ze obnize bude, a mianowicie przednie slupki opuscilem o jedno oczko, tylne o dwa oczka. Bardzo, bardzo duzo ciecia karoserii jako ze kola maja wieksza srednice od poprzednich. Docelowym porownaniem byla seryjna venturka i osiagniecie zblizonej wysokosci do serii. Po kilku godzinach precyzyjnego dziabania udalo mi sie pomalowac napisy na oponach (olejowy marker). Oto co udalo sie osiagnac Big Grin : 

Srednica opony: 117mm                   Wysokosc od gruszki przod : Seria-33mm / Sikaka-39mm     tyl: Seria-34mm / Sikaka-40mm
Szerokosc opony: 41mm                   Wysokosc od zderzaka przod: Seria-84mm / Sikaka-89mm   tyl: Seria-71mm / Sikaka-87
Waga calego kola: 197g                    Wysokosc od progow: Seria 70mm / Sikaka 81mm

           
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości