Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje zmian w regulaminie klasy SCALED na sezon 2020
#1
Proszę o wrzucanie propozycji zmian regulaminu czy też nowych pomysłów na sezon 2020 w klasie SCALED. Zaproponowane zmiany poddamy głosowaniu w postaci ankiety na forum.

Ostateczna wersja regulaminu zostanie zatwierdzona w dniu 31.12.2019r. żeby każdy miał czas na ewentualne wprowadzenie zmian.


Propozycje:

1. Zakaz lexanu, tylko hardbody
2. Zwiększenie rozmiaru opon do 108 mm x 40 mm
3. Liczenie dotknięć każdego z osobna
Odpowiedz
#2
Dobra, to ja zaczne bo czuje ze musze:

Zakaz lexanu, czyli tylko hardbody Wink

Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
(2019-09-12, 18:10)Koza napisał(a): Dobra, to ja zaczne bo czuje ze musze:

Zakaz lexanu, czyli tylko hardbody Wink

Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka

   

Jestem ZA Big Grin
Odpowiedz
#4
(2019-09-12, 18:19)Bastian napisał(a):
(2019-09-12, 18:10)Koza napisał(a): Dobra, to ja zaczne bo czuje ze musze:

Zakaz lexanu, czyli tylko hardbody Wink

Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka



Jestem ZA Big Grin
No już nie żartuj - specjalnie dlatego ten post napisałeś hahaha

Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#5
no to ja znowu z moją już zeszłoroczną propozycją żeby zwiększyć rozmiar opon do 108 mm
Odpowiedz
#6
Koza jak się spotkamy to pogadamy masz pewne

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#7
Wypowiem się jako obserwator Smile
Dla mnie mocno oszpejowane hard body powinno być esencją klasy scaled.
Odpowiedz
#8
(2019-09-13, 09:14)Sharki napisał(a): Koza jak się spotkamy to pogadamy masz pewne

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

No to kolega Koza się doigrał. 
Takie rozmowy z Sharkim to nic przyjemnego.  Tongue Na przełomie lat takich rozmów zaliczyłem kilka i zawsze jest ciężko   Big Grin Big Grin Big Grin

A tak na poważnie, to podpisuje się pod zakazem lexanu. Co do większych opon, to jestem przeciwny.
Odpowiedz
#9
ave,,

skoro już byłem na dwóch spotkaniach to się delikatnie wypowiem,

1- karoseria tylko twarda - jestem za (już do tego dorosłem)
2- opony większy rozmiar czyli do 108, jest mi to obojętne, 
3- liczenie dotknięć każdego osobno, (bo jak mi powiedziano kilka dotknięć jedną stroną liczone jako jedno jest dla mnie trochę dziwne)


pazdr.
Odpowiedz
#10
Garaż założony, to też dorzucę do tematu:
1. Lexan tylko w Sportach. Ew. jeśli Lexan, to model kusi spełnić kryterium minimalnej masy, ale ile - tu musi się wypowiedzieć starszyzna Wink
2. Większe opony, to zawsze większy wybór, ale żeby do granicy sportów tak nie dociągnąć.
3. Wielokrotne dotknięcie jak jedno traktowane - faktycznie dziwne. Ale jak będziemy liczyć każdy ząbek na oponie to mówię pass.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości