Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobór silnika do TT ST-1
#11
U mnie akurat są tej samej grubości. Ale dokupiłem ostatnio komplet 10szt. To składając dyfry podokładam . Ostatnio znalazłem filmik gdzie koleś do środkowego dyfra zalał 100000 cst. Co o tym sądzisz
Odpowiedz
#12
Pamiętaj by nie przesadzić z ilością / grubością bo potem może łożyska uszkadzać lub za ciasno chodzić . Są na 90% różnej grubości sprawdź suwmiarką.

Co do oleju to po pierwsze są 3 jednostki w których podają gęstość , po drugie każdy producent inaczej (w innych temperaturach ) określa tą gęstość ...
Oleju nie wymieniaj do półki model nie będzie przetestowany na nowym napędzie bo to gdybanie .... Jak zrobisz próbną jazdę to będziesz widzieć jak się zachowuje i wtedy przyjdzie pora na zmianę gęstości i to nie tylko w centralnym .

Napisz jak się jeździ jak model się zachowuje  i co ci przeszkadza lub chciał byś zmienić to wtedy coś podpowiem (pewnie nie tylko ja).

P.S. Ja w centralnym mam coś pomiędzy 500 000 a 1 000 000 - czyli gęsty jak żel do włosów Big Grin
Odpowiedz
#13
Sprawdze grubość tych podkładek. Póki co kompletuje zestaw. Pierwsze jazdy jak dobrze pójdzie będą w styczniu/lutym. Dlateho pytam jaki silnik wybrać, ale na początek wezmę ten słabszy.
PS.
Podkładki mam tej samej grubości 0,2mm
Odpowiedz
#14
za mną już pierwsze testy, prowadzi się extra. Wybrałem silnik 2250kV i pakiet 4S. Oleje wg informacji Ballu.
Póki co nic nie zgrzyta, pomimo mocnych testów Wink
Odpowiedz
#15
Podaj jakie masz gęstości w dyfrach (przód, centralny, tył) może innym się przyda jak będzie konkret w jednym poście.
Napisz:
czy model pod sterowny czy nad sterowny ? 
czy podnosi przód gdy ruszasz na max gazie jadąc na asfalcie ?
jaka temperatura dyfrów po ostrej jeździe ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości