Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Isuzu d-max coconuts garage
#11
Koza. Karoseria jest w skali co najwyżej 1:12 a zgodnie z regulaminem ma być okolo 1:10. Podajcie wymiary to przeliczymy dokładnie bo mogę się mylić.. Tylne nadkola są powycinane. Rozstaw mostów nie zgadza sie z rozstawem karoserii. Przedni zderzak to praktycznie sam grill bez zderzaka i nie nazwałby tego odpowiednikiem offroad.
Przeliczanie opon na rozmiar calowy nie ma sensu. Jest regulamin określajacy rozmiar opon dla danej klasy w mm.
Odpowiedz
#12
Jeżeli chodzi o zderzak to jest to zderzak z kangurem, pod kangurem jest jeszcze jedna prosta rurka o długości 140 mm. 
Jeżeli chodzi o wycięcia w karoserii, to zrobiłem to tak jak w dużym offroadzie. Polecam obejrzeć film terenwizji z Islandii. W 3:45" gość dokładnie mówi gdzie i jak przesunął mosty. Jest to jak najbardziej skalowe rozwiązanie. 

Wydaje mi się, że w związku z niezaakceptowaniem karoserii najlepiej będzie ją zmienić.
Najchętniej inny pickup z niezależnym zawieszeniem z przodu. Moje pytanie brzmi czy ta karoseria na zdjęciu spełni wymagania?
Czy ewentualnie karoseria hpi ford f150 svt będzie lepsza?
Może macie Panowie jeszcze inne pomysły? Rozstaw w tej chwili mam 300mm.
No i najważniejsze, czy garbusek może jeździć w przyszłym sezonie?
Z góry dziękuję za pomoc


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#13
Kokosie, 
Model nie tylko ma mieć odpowiednik w realu ale i spełniać tutejszy regulamin.
Co do zderzaka - rurka którą zamocowałeś na dwóch trytytkach raczej nie może spełniać funkcji zderzaka bo: 
7. Model musi posiadać zderzaki (przedni i tylny) wykonane z materiału zapewniającego sztywność,
zamontowane w odpowiednim miejscu i wysokości w sposób trwały, tak by spełniały swoje zadanie w terenie. 

Co do zaprezentowanej karoserii to użyłem ją przy budowie modelu do extreme.
http://rc-slask.pl/watek-908.html
Jednak musisz zwrócić uwagę na jej szerokość bo w przypadku mostów axial i takich opon jak Twoje nie zakrywa ona w 25% opon [praktycznie wogóle nie zakrywa]. Dodatkowo aby zachować orginalny z karoserią rozstaw osi musiałbyś je zwęzić ro 270 mm.

Aby spełnić wymóg regulaminu z tylko lekkiego profilowania nadkoli musiałbyś ją umieścić dosyć wysoko nad podwoziem aby koła nie obcierały przy wykrzyżach.

Co do karoserii garbusa to z tego co wiem nie są one dopuszczalne w przyszłym sezonie - ale nie znam szczegółów bo nie byłem na podsumowaniu sezonu.
Odpowiedz
#14
Na ostatnim spotkaniu postanowiliśmy że garbusy w przyszłym sezonie nie będą występowały.
Odpowiedz
#15
Bardzo dziękuję za pomoc.

Gorg, dzięki za kompletne wytłumaczenie w czym problem. Wiem już jakie karoserie się nie nadadzą. Czy znacie Panowie jaki rozstaw osi ma karoseria ze zdjęcia? Przekopałem internet i znalazłem ogólne wymiary tylko Sad


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#16
Jesli dobrze widze to karosera zalozona na hpi crawler king. Zobacz w intełrnecie rozstaw tego modelu.
Jesli masz rizstaw 300 to właśnie byly 3 bardzo fajne budy z hpi pod niego. Wrangler bronco i defender. Szerokosc 200 mm.
Przykładowy link
https://www.rctrax.pl/hpi-7179-karoseria...body/1445/

Jezeli jednak upierasz sie przy pickup to bedzie ciezko ale poszukaj na stronie proline. Maja duzo pickup i podaja do nich wszystkie wymiary
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości