Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Range Rover Sport 2015.
#11
Zgodnie z regulaminem opony muszą się chować w obrysie karoserii - ze zdjęć trudno wywnioskować ale jeśli wystają to może zastosuj węższe hexy. Jak sporządzić - postaw model na płaskiej powierzchni i przyłóż do koła ekierkę tak aby kąt prosty był z powierzchnią i kołem. Jeśli ekierka dotknie nadkola a nie koła to wszystko ok.
Druga rzecz to model jest bardzo mocno wyliftowany. Spróbuj go trochę opuścić. Ten temat można by jednak tłumaczyć tym że jest to nowoczesny samochód który ma miechy powietrze i w ekstremalnej sytuacji terenowej te miechy pozwalają na takie napompowanie aby go tak mocno wyliftować. Jednak ładniej by było gdyby był niższy.
No i nie zapomnij umieścić kierowcy - zgodnie z regulaminem powinien się zmieścić w całości ale jeśli trzeba mu przyciąć stopy to nikt się nie będzie czepiał - grunt żeby nie został sam tułów i głowa.

Pojeździj nim również dosyć agresywnie bo obawiam się że silnik klasy 300 przy wadze tej karoserii może być za mały i się grzać.
Odpowiedz
#12
(2021-02-06, 09:04)Gorg napisał(a): Zgodnie z regulaminem opony muszą się chować w obrysie karoserii - ze zdjęć trudno wywnioskować ale jeśli wystają to może zastosuj węższe hexy. Jak sporządzić - postaw model na płaskiej powierzchni i przyłóż do koła ekierkę tak aby kąt prosty był z powierzchnią i kołem. Jeśli ekierka dotknie nadkola a nie koła to wszystko ok.
Druga rzecz to model jest bardzo mocno wyliftowany. Spróbuj go trochę opuścić. Ten temat można by jednak tłumaczyć tym że jest to nowoczesny samochód który ma miechy powietrze i w ekstremalnej sytuacji terenowej te miechy pozwalają na takie napompowanie aby go tak mocno wyliftować. Jednak ładniej by było gdyby był niższy.
No i nie zapomnij umieścić kierowcy - zgodnie z regulaminem powinien się zmieścić w całości ale jeśli trzeba mu przyciąć stopy to nikt się nie będzie czepiał - grunt żeby nie został sam tułów i głowa.

Pojeździj nim również dosyć agresywnie bo obawiam się że silnik klasy 300 przy wadze tej karoserii może być za mały i się grzać.
Dziś model był sprawdzony na DSD, całkiem dobrze jeździ.
Przednie koła wychodzą 2mm ale to zostanie dopracowane pod względem regulaminu , tył się ładnie chowie.
Kierownik oczywiście że jest czeka na zawody.
Co do silnika to mam nadzieje że mnie nie zawiedzie gdyż dawał radę w scaledzie w Fordzie Mavericku.


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#13
Kierownik na swoim miejscu.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#14
Zdejmij mu ta zbroja bo nie potrzebne żelastwo. I wysoko srodek ciezkosci. A jak jeszcze pod spodem mo kolczuga to juz calkiem ;D
[-] The following 1 user Likes Malo88's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#15
Kolejny krok to lekka zmiana koloru nadwozia z czarnego na NATO Grün Mat  Big Grin


Załączone pliki Miniatury
       
[-] The following 1 user Likes Krzychu's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#16
Po złożeniu wszystkiego z powrotem i dodaniu paru dodatku oraz kół od Kozy, mogę spokojnie zaprezentować Range Rover Sport


Załączone pliki Miniatury
                   
Odpowiedz
#17
Model obniżony


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości