Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitsubishi pajero sport
#1
Postanowiłem poskładać model który jakiś czas leży w piwnicy a mianowicie mitsubishi pajero sport.
Krutka specyfikacja:
Podwozie tamiya cc-01
Buda hard body z jakieś zabawki z pełnym wnętrzem.
Dzwi otwierane i tylna klapa także
Regulator 1060, serwo 13kg
Kola 1.9 z oponami jakimiś chińskimi, puki co 95mm, docelowe będą założone mud slingery 93mm
W podwoziu zamierzam zamontować na tyle osobno amortyzatory i osobno sprężyny jak w oryginale.
Silnik puki co 55t, ale zastanawiam się nad założeniem 80t.
Założone metalowe linki i metalowe mocowania tylnego mostu.


Załączone pliki Miniatury
           
[-] The following 1 user Likes Melon's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#2
Jest to Mitsubishi Pajero III generacji, nie Pajero Sport. Uwielbiam te auta, upolowałem budę z tamiyi i powoli buduje się wersja na niezależnym zawieszeniu do klasy SS. Czy twoja buda to hardbody? Kto takie produkował?
Odpowiedz
#3
Wiem tylko tyle że ta buda była z jakieś zabawki która była produkowana w latach ok 2010/2011, jest to plastik, wymiary się trzyma, I z tego co wiem to 1:1 miał z tyłu most a z przodu wahacze, wiec pod ss podwozie cc-01 się nadaje Smile
Odpowiedz
#4
Super buda, gość taką na olx za 500 zł sprzedaje. Pajero III miały tylko zawias na wahaczach i pozbawione były ramy. Przedni i tylny dyfer jest na sankach razem z wahaczami a podłoga samonośnej karoserii była jakoś wzmocniona. Pajero III to mój konik, ojciec kiedyś takim jeździł, byliśmy nawet na kilku rajdach

Natomiast Pajero Sport oparte jest głównie na pickupie l200 i różni się tylko tym, że ma pełną karoserię z bagażnikiem, a napędy i rama jest jak w pickupie. Niestety Twoja buda to nie Pajero Sport więc na cc01 nie będzie spełniać klasy SS
Odpowiedz
#5
Trochę się kolego mylisz bo mitsubishi pajero 3generacji wersja sport, która była przeważnie z silnikiem 2,5td
Była wyposażona w tylni most, radzę poczytaćSmile

Ale co do budy to masz faktycznie rację wiec, przenoszę temat do innej klasy. Smile
Odpowiedz
#6
No patrz. Masz gdzieś jakiś link do takiej wersji? Pierwsze słyszę ale może muszę się doszkolic

Szukam i szukam i wydaje mi się że polaczyleś dwa modele w jeden. Owszem istnieje Pajero Sport z silnikami 2.5 td oraz 3.0 benzyna. Posiadają one sztywny tylny most na resorze, bo jest to to samo co l200. Ale te modele mają zupełnie inną karoserię. Karoseria na Twoich zdjęciach to Pajero III generacji przed faceliftingiem
Te konkretne modele miały tylko wahacze. Moim zdaniem nazywasz Pajero III jako Pajero Sport, a to są zupełnie inne modele.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości