Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MAN KAT 8x8
#1
Zakładam garaż i przedstawiam moje boje w sumie z pierwszym podejście do 8x8 ...
Model w większości z druku jak chodzi o górną jego część. Mój projekt w zasadzie ...
Trochę rozmiarów w wersji 1:1 
   
 i troszeczkę wymiarowania już wersji 1/10 
   

Ciut wizualizacji jak powstawał projekt
   

   

Kilka zdjęć z budowy ... w zasadzie trwa nadal i liczę, że wyrobie się do II rundy w TRSS

   

   

   

   

   

   

   

   

   

Co nie co o tym co siedzi w Manie:
- skrzynia planetarna od Injory 2 biegi 
- główny reduktor projekt własny
- mosty od Injory klony axial SCX II 
- 2 serwa 35 kg
- 2 wyciągarki
- silnik Hobbywing Fusion 1800 kv
- zasilanie 3S
- oświetlenie przód, tył +stopy, koguty pomarańczowe, oświetlenie szoferki
- moduł dźwiękowy od ess
- koła jodełka od aliexpress 130 mm
- felgi własny projekt oparty o aluminiowe inserty na hexy z aliexpress

Na chwilę obecną tyle Smile
[-] The following 3 users Like przemo_m's post:
  • Bastian, kapi, Krzychu
Odpowiedz
#2
PKP. To się nazywa prawdziwe nowoczesne modelarstwo. Wzór Super Scaled Truck
Przemo perfekcyjna wykonana robota

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
[-] The following 1 user Likes Rocky's post:
  • przemo_m
Odpowiedz
#3
(2023-04-11, 22:27)Rocky napisał(a): PKP. To się nazywa prawdziwe nowoczesne modelarstwo. Wzór Super Scaled Truck
Przemo perfekcyjna wykonana robota

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

No staram się ... do Ciebie Rocky brakuje mi już tylko jednej osi :Tongue

Wyciągnąłem Man'a z warsztatu ... jest ukończony ... powiedzmy "ukończony" bo nigdy jeszcze nie widziałem "ukończonego" modelu ... taki model jest jak "Yeti" ... ponoć istnieje ale nikt go nie widział [Obrazek: default_tongue.png] ... gdzie nie gdzie muszę się skupić na kosmetyce i podokładać jakiegoś szpeju. Na pace będzie jeździć rozkładana kładka. Mam już plik przygotowany, żeby ją wydłużyć. 
Waga bez pakietu 10.3 kg ale dodając szpej i pakiet można powiedzie, że waga do jazdy to 11 kg
   

   

   

   

   

   

   

   

   


Film na dowód że jeździ ...
https://www.youtube.com/watch?v=x1_zzlkBvqM&t=4s
[-] The following 1 user Likes przemo_m's post:
  • Krzychu
Odpowiedz
#4
Wygląda rewelacyjnie. Gratulacje

Czy cała amortyzacja jest oparta tylko na tych amorkach z wewnętrzną sprężyną? nie siadło Ci to zawieszenie pod ciężarem modelu?
Odpowiedz
#5
Dzięki za dobre słowo.
Na początku amortyzacja była oparta na tych amortyzatorach ze sprężyną w środku ale im dalej w las to musiałem zrezygnować z tych amorków z tyłu a zostawić tylko z przodu. Powód tego taki, że szoferka swoje waży i te amorki były dość sztywne i SAG mam na poziomie 40-50% skoku całego amortyzatora. Na tył dałem amortyzatory ze sprężyną na zewnątrz z racji, że tył jest ciut lżejszy i te amorki są miększe i udało mi się tym samym osiągnąć SAG też na poziomie 40-50% więc mam wyrównane ugięcie wstępne i z przodu i z tyłu.
Szoferka jest dość ciężka i opony siadają więc czeka mnie jeszcze eksperyment z pianką ... obecnie T40 a będę kombinował z HR40 i grubszą niż obecnie.
Odpowiedz
#6
(2023-04-13, 21:30)przemo_m napisał(a): Na początku amortyzacja była oparta na tych amortyzatorach ze sprężyną w środku ale im dalej w las to musiałem zrezygnować z tych amorków z tyłu a zostawić tylko z przodu.
To jakie zawieszenie jest w oryginale ?

T40 też będzie za miękka. Testowaliśmy w trialach
Odpowiedz
#7
Zawieszenie mam jak w oryginale czyli oparte na linkach jak w wersji SX. Chodzi o to że mam 2 rodzaje amortyzatorów. Z przodu sa ze sprezyną w środku a z tyłu ze spreżyną na zewnątrz.

Co do pianki t40 to z gumowa wkładka jest spoko ale w moim odczuciu moglo by byc twardziej. Zamowiona mam inną HR40 niby bardziej sprężysta jak t40 i grubszą. Obecbie mam 40mm a bede dawał 50 mm żeby lepiej wypełniła opone.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości