2016-11-24, 11:34
U mnie akurat są tej samej grubości. Ale dokupiłem ostatnio komplet 10szt. To składając dyfry podokładam . Ostatnio znalazłem filmik gdzie koleś do środkowego dyfra zalał 100000 cst. Co o tym sądzisz
Dobór silnika do TT ST-1
|
2016-11-24, 11:34
U mnie akurat są tej samej grubości. Ale dokupiłem ostatnio komplet 10szt. To składając dyfry podokładam . Ostatnio znalazłem filmik gdzie koleś do środkowego dyfra zalał 100000 cst. Co o tym sądzisz
Pamiętaj by nie przesadzić z ilością / grubością bo potem może łożyska uszkadzać lub za ciasno chodzić . Są na 90% różnej grubości sprawdź suwmiarką.
Co do oleju to po pierwsze są 3 jednostki w których podają gęstość , po drugie każdy producent inaczej (w innych temperaturach ) określa tą gęstość ... Oleju nie wymieniaj do półki model nie będzie przetestowany na nowym napędzie bo to gdybanie .... Jak zrobisz próbną jazdę to będziesz widzieć jak się zachowuje i wtedy przyjdzie pora na zmianę gęstości i to nie tylko w centralnym . Napisz jak się jeździ jak model się zachowuje i co ci przeszkadza lub chciał byś zmienić to wtedy coś podpowiem (pewnie nie tylko ja). P.S. Ja w centralnym mam coś pomiędzy 500 000 a 1 000 000 - czyli gęsty jak żel do włosów
Sprawdze grubość tych podkładek. Póki co kompletuje zestaw. Pierwsze jazdy jak dobrze pójdzie będą w styczniu/lutym. Dlateho pytam jaki silnik wybrać, ale na początek wezmę ten słabszy.
PS. Podkładki mam tej samej grubości 0,2mm
2017-04-11, 23:11
za mną już pierwsze testy, prowadzi się extra. Wybrałem silnik 2250kV i pakiet 4S. Oleje wg informacji Ballu.
Póki co nic nie zgrzyta, pomimo mocnych testów
2017-04-12, 09:04
Podaj jakie masz gęstości w dyfrach (przód, centralny, tył) może innym się przyda jak będzie konkret w jednym poście.
Napisz: czy model pod sterowny czy nad sterowny ? czy podnosi przód gdy ruszasz na max gazie jadąc na asfalcie ? jaka temperatura dyfrów po ostrej jeździe ? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|