Przy 3S wytrzyma ci z każdym silnikiem
Przy 4S + gęsty olej w centralnym dyferencjale i agresywna zabawa to obojętnie który weźmiesz to będzie kłopot z tylnym dyfrem .
Przy 5-6S pozostaje opanowanie "palca"
i ograniczenie mocy na reglu ale zyskuje się na czasie jazdy
Obojętnie jaki silnik wybierzesz zmniejsz dystans miedzy atakiem i odbiorem w tylnym i przednim dyfrze inaczej szybko poleci .
Nie wiem jaki regiel będzie siedział i jak i gdzie jeździsz . Na 3S jest zbyt mała moc by się martwić , 4S optymalne , potem (5-6S) już trzeba patrzeć na temperaturę silnika , regla i przełożenia dobierać i / lub ustawienia regulatora.
Jak planujesz jeździć na zawody modelem to wybierz mocniejszy silnik bo zapas mocy się przyda a na co dzień nie zaszkodzi bo moc zawsze na reglu idzie ograniczyć.
Takumi ma (o ile się nie mylę ) " bliźniaka" twojego modelu więc więcej pewnie ci doradzi .