Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakie pakiety do EzRun max5
#1
Trafił do mnie regiel EzRun max5 . Początkowo na testy a w efekcie końcowym pewnie pozostanie Wink

Siedzi obecnie w Xmaxxie i przechodzi testy .


Pierwsze spostrzeżenia :
- przy jeździe tzw "0/1" przez ponad 10 min po śniegu/lodzie temperatura regla poniżej 0st/c . Zaznaczę że na dworze było -12st , pakiety to nowe gensy2x 2s 7600mah 50c czyli tylko 4s w sumie, a silnik to standard z xmaxxa.
- temperatura silnika 37st - to prawie 50st więcej niż otoczenie a na silniku radiator na paście termo i wentylator
- temperatura wtyczek ( trx ) około 20st a pakietów 30st. Wtyczek nie wymienię bo pakiety do kilku modeli są używane ale przydały by się XT90 Big Grin
- podczas jazdy zauważyłem że gdy model stoi to na pakietach jest 16,8v a w czasie ruszania i podjazdu pod wzniesienie spada do 12,3v to sporo.

I tu moje pytanie jakie pakiety dobrać do tego potworka ? - założenie to 2 pakiety 3S .....

Co do silnika to pewnie zostanie wymieniony przed latem Smile albo się szybciej ugotuje Tongue

P.S Po kilku dniach testów opiszę co i jak .
Odpowiedz
#2
Macku szczerze powiedziawszy to nawet najwydajniejsze lipole ciężko znoszą niskie temperatury.
Nawet jest duża różnica w wydajności pomiędzy -10 stopni, a około 0 stopni. Ja jak w zeszłym roku jeździłem Summitem, gdzie silnik jest dość słaby, po śniegu przy minus kilku stopniach to czas pracy wynosił około 30% tego którego osiągam w lecie przy plus 25.
Także zauważalny skok wydajności pakietów widzę w moim dronie 250, gdzie chociaż że korzystam z pakietu 1800mah i 75C dość szybko spada wydajność C w stosunku do spadku napięcia co skutkuje także  dużo mniejszym czasem lotu niż w temperaturze o 20 stopni wyzszej.
Tak więc zimy nie przeskoczysz.
Odpowiedz
#3
Dziś testy a w zasadzie kulig za Xmaxxem :Smile
Filmiki w drodze Smile

A i porównanie osiągów dwóch Xmaxxów :
-100% oryginał , zmieniony atak na 18
-oryginał z wymienionym reglem - atak 15 ,
Obydwa modele na 6s prosto z ładowarki i ciepłe .

V max prawie identyczna ok 1km/h czyli zysk na prędkości prawie 20%

Kaczor ja wiem że temperatura dla pakietów ma spore znaczenie i do testów wkładam pakiety trzymane w kieszeni lub świeżo naładowane w domu - ciepłe. Kolega z drugim Xmaxxem potrzebuje kupić pakiety i dla tego pytam jakie mu doradzić by trochę pożyły na tym reglu co jest teraz u mnie (max5). kłania mu się wymiana bo krótko trzymają te co obecnie posiada a jak będzie kupował to już pod nowy regiel.

Z ciekawostek to przy normalnej jeździe silnik miał 23-30st, a przy pracy jako wół pociągowy do 50st Big Grin ( test na 6s przy lekkim "-" na dworze i bez obudowy )
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości