Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaterra Ascender
#1
                            Standardowa wersja jak na razie to jeszcze nic nie zmieniałem, dopiero zaczynam przygodę z trialem i myślę że koledzy z forum będą  mili i podpowiedzą  co i jak zrobić/pozmieniać, zdjęcia są nie najlepszej jakości bądą lepsze to wstawię.
Odpowiedz
#2
Sie poradzi - sie podpowie Smile

Tak jak gadaliśmy - najwięcej dowiesz się po udziale w zawodach. Na razie zerknij do regulaminu klasy Sport, i zastanów się czy model spełnia wymagania. Stopniowo trzeba go dostosować, i będzie gites Wink
Odpowiedz
#3
No jak narazie to będę walczył z zmianą rti i szybki przyciemnie.
Odpowiedz
#4
A nie lepiej wstawić kierowcę do środka ? Ciemne szyby wyglądają średnio.
Odpowiedz
#5
Powalcz też z wyciągarką , albo tą którą miałeś , albo inną. I jak mówiłem - ciesze się , że kolejny model w Rybniku. ;-)
Odpowiedz
#6
Będę kombinował z wyciągarką. A co do drivera to na razie szybki z możliwością usunięcia przyciemnię.
Odpowiedz
#7
Pablo gratki, jesteś również z Rybnika?Wink Jestem praktycznie na tym samym etapie (również vaterra ale Bronco), właśnie po wjechaniu na rampę RTI waha się w granicach 710-750 i lada godzinę....wstawię tulejki na shafty amorów. Potem w tym tyg próba zmierzenia się z wyciągarką (na serwie) a następnie dodatki jak kierownik czy szpej. Pytaj tu kolegów o wszystko - są bardzo pomocni zatem damy radęWink
Odpowiedz
#8
Do kolosom robiłem wcześniej wyciągarkę z serwa ale jak to bywa kiedy była potrzebna to nie działała,apke mam 3ch i zmontowałem ją na włączniku stykowym pod micro serwem osobno na suwakowym zmieniałem tylko bieguny ale lipne to było poprostu czasu trochę potrzebuje. Wiadomo jak to jest praca dom praca itd.

Aa tak jestem z Rybnika dokładnie z Wielopola.
Odpowiedz
#9
Witaj,

Ja to CI proponuje zmienić karoserię,
może i ona zacna ale uwierz mi duża, 
i jak przyjdzie ci pokonywać bramki sprawia kłopot.

Skąd wiem w moim garażu zobaczysz iż taką samą miałem i w zeszłym roku na niej jeździłem.
Odpowiedz
#10
Mam karose defka d90 ale nie chcę przerabiać podwozia vaterry pod niego raczej będzi drugi garaż z innym podwoziem pod scaled ale to temat na przyszłość.zaczynam z trialem także zobaczę jak będzie. Prawdopodobnie masz rację co do rozmiarów karosy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości