Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Land Rover Defender D90 zlepek by Koza
#11
Defender jest piękny i każdy ma coś w sobie więc powodzenia w budowie...

Jedyny minus D90 to jego gabaryty i tu szkoda że nie rozpisałeś się na forum ponieważ mam do sprzedania karoserię FJ C od Tamiya która jest smuklejsza, itd.

Zatem jako fan D90 zasiadam w pierwszym rzędzie i trzymam kciuka za udaną budowę.

PS: Czy nie brakuje Ci podkładki dystansowej przy zębatce odbierającej? (śruba montażowa)
Odpowiedz
#12
Wybór klasy Scaled jak najbardziej trafiony, super że zdecydowałeś się na Defendera  Smile Jak wspomniał Przemek jego gabaryty nie będą sprzyjały przy pokonywaniu bramek  Wink a na dodatek dojdzie waga. Trzymam kciuki za projekt Cool

p.s. Nie rób nowego tematu, zmienimy tylko nazwę. Fajnie jak jest historia modelu od samego początku  Smile
Odpowiedz
#13
W sumie licze sie z tym, ze przy tych wymiarach łatwo nie będzie, ale Defek jest jedną z moich ulubionych terenówek (zaraz po Patrolu ale budy za drogie), a za toyotami jakoś średnio przepadam tym bardziej ze jeździ ich masa, to wybór był oczywisty. A po za tym ma być najpier fun a potem medale!
Przewidywana masa startowa to ok 3kg także lekko nie będzie, ale może w końcu zawieszenie zaczmie pracować.
Dociążyłem już kola - z 66g wagi oryginalnej wyszlo mi 130g - wystarczy czy dokładać? Czekam wciąż na serwo, żeby przeprowadzić jakieś testy.
Przy okazji małe zapytanie dot. Szpeju - liczy sie tylko to co na zewnątrz czy w srodku również? Mam na mysli jakiś ładunek czy innych pasażerów Wink
Odpowiedz
#14
Wydaje się że taka masa powinna wystarczyć, jednak teren zweryfikuje.

Szpej może być w środku jak i na zewnątrz.
Odpowiedz
#15
Jak dla mnie totalnie chybiony pomysł. Defender jest klasykiem z klasycznym zawieszeniem terenowym z dwoma mostami napędowymi. Stawianie go na zawieszeniu z niezależnym przodem będzie wyglądać dzwinie.
W świecie samochodów terenowych 1:1 zdarzają się zmiany zawieszenia z niezależnego na sztywne mosty ale nie w drugą stronę.
Zwłaszcza, że masz dostępną budę Mitsubishi Pajero wersja leksanowa Killerbody czy wersja tworzywowa Tamyja.
Odpowiedz
#16
Gorg - wiem, że to profanacja, ale na przyszły sezon kupuje mosty od MST. Teraz tylko pojeżdże na tym co jest, żeby złapać doświadczenie - obiecuję poprawę Wink
Odpowiedz
#17
Można powiedzieć, że lubię czarny...

   
Odpowiedz
#18
Defek już śmiga! Malowanie wyszło całkiem nieźle, wszystko do siebie ładnie pasuje Wink
Oficjalna foto-sesja dopiero po zamontowaniu wnętrza i oświetlenia, ale muszę się w końcu pochwalić!

   

No i w drodze jest most z HSP Pangolin - tani i w miare skalowy. Przednie zawieszenie z Feiyue jest za sztywne, a półosie zbyt delikatne. W każdym bądź razie - na najbliższe zawody prosze mnie zapisywać w ciemno ;D
Odpowiedz
#19
Ładnie się prezentuje.
Odpowiedz
#20
WYgląda OK
ale to chcesz jeden most założyć z przodu a z tyłu chcesz zostawić ten co masz?
Sprawdzałeś czy mają takie same przełożenia?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości