Liczba postów: 1 336
Liczba wątków: 70
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Defender jest piękny i każdy ma coś w sobie więc powodzenia w budowie...
Jedyny minus D90 to jego gabaryty i tu szkoda że nie rozpisałeś się na forum ponieważ mam do sprzedania karoserię FJ C od Tamiya która jest smuklejsza, itd.
Zatem jako fan D90 zasiadam w pierwszym rzędzie i trzymam kciuka za udaną budowę.
PS: Czy nie brakuje Ci podkładki dystansowej przy zębatce odbierającej? (śruba montażowa)
Liczba postów: 1 336
Liczba wątków: 70
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Wydaje się że taka masa powinna wystarczyć, jednak teren zweryfikuje.
Szpej może być w środku jak i na zewnątrz.
Liczba postów: 1 387
Liczba wątków: 166
Likes Received:
54 in 44 posts
Likes Given: 2
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
4
Jak dla mnie totalnie chybiony pomysł. Defender jest klasykiem z klasycznym zawieszeniem terenowym z dwoma mostami napędowymi. Stawianie go na zawieszeniu z niezależnym przodem będzie wyglądać dzwinie.
W świecie samochodów terenowych 1:1 zdarzają się zmiany zawieszenia z niezależnego na sztywne mosty ale nie w drugą stronę.
Zwłaszcza, że masz dostępną budę Mitsubishi Pajero wersja leksanowa Killerbody czy wersja tworzywowa Tamyja.
Liczba postów: 1 387
Liczba wątków: 166
Likes Received:
54 in 44 posts
Likes Given: 2
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
4
WYgląda OK
ale to chcesz jeden most założyć z przodu a z tyłu chcesz zostawić ten co masz?
Sprawdzałeś czy mają takie same przełożenia?