Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SCX10 Toyota Hilux SR5
#1
AKTUALNA KONFIGURACJA
  • podwozie: Axial SCX10
  • rozstaw osi: 313 mm
  • silnik: RC4WD 35T
  • regulator: HobbyWing QuicRun 1060 WP
  • aparatura: Radiolink RC3S
  • felgi: Triangl 1.9 Wheels Beadlock WHITE by MEX (rcmodelex.com)
  • opony: PitBull Rock Beast 1.9
  • wyciągarka: 3racing
  • RTI: 592 (pomiar przed ogólnopolską rundą DSD Bytom 2016)
  • nadwozie: Hilux SR5 od Proline'a
Bazą obecnego modelu jest stockowy Axial SCX10 Jeepem Wranglerem Unlimited C/R Edition. Od momentu zakupu przeszedł szereg modyfikacji, które wynikały głównie ze startów w trakcie pucharu Śląska - ostatnią modyfikacją była zmiana nadwozia na Toyotę Hilux SR5 od Proline'a, którą dodatkowo wyposażyłem we:
  • wnętrze z kierowcą odzyskane z Wranglera
  • oświetlenie w zderzakach przednich i tylnych
  • lampy przednie z kloszami i lampy tylne w formie LEDów pod naklejkami imitującymi tylne klosze - może kiedyś uda mi się zmienić naklejki na klosze Wink
W planach na najbliższą przyszłość mam jeszcze zmianę tylnego zderzaka


Załączone pliki Miniatury
                       
Odpowiedz
#2
Wow, oswietlenie ogarniete, super. Musze to zobaczyc na zywo. A ten grill to skad?
Odpowiedz
#3
(2016-10-19, 11:23)Gorg napisał(a): Wow, oswietlenie ogarniete, super. Musze to zobaczyc na zywo. A ten grill to skad?

Grill jest nadal naklejkowy, natomiast ramki kloszy wystrugałem sam z takiego cienkiego arkusza plastiku (nie pamiętam jak to się nazywa, dostałem w gratisie do kloszy od ges'a)

W dalszych planach jest zamówienie drukowanego całego grilla z miejscami na klosze.
Odpowiedz
#4
Naprawdę super Ci wyszedł, cieszy oko a to jeszcze nie koniec także czekam i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach  Cool
Odpowiedz
#5
Wyszedł super.
Odpowiedz
#6
również czekam zakończenia
ale te fele to bym ci zakosił
Odpowiedz
#7
Wymieniłem tylny zderzak - dawcą jest SCX10 II 

Niestety spasowanie z budą nie jest idealne - jest drobna szczelina pomiędzy krawędzią budy a zderzakiem a to przez 'wybrzuszenia' na rogach zderzaka, do tego dochodzi elastyczność lexanu - będę próbował jeszcze to zniwelować, chociaż efekt dla mnie jest zadowalający  Smile
   
   
Odpowiedz
#8
Jak się sprawdza w terenie nowa karoseria?

Ogólnie mam nadzieję że jeździ tak jak wygląda czyli cudownie :-)
Odpowiedz
#9
(2016-10-30, 17:33)przemsky napisał(a): Jak się sprawdza w terenie nowa karoseria?

Ogólnie mam nadzieję że jeździ tak jak wygląda czyli cudownie :-)

W sumie byłem na jednej wycieczce i jedynie co mogę powiedzieć, to że jest bardzo odporna na uderzenia - model zrolował z 10-15 metrowej skarpy zaliczając po drodze uderzenie dachem w drzewo i na karoserii nie ma śladu Smile

A za tydzień zobaczymy jak się sprawdzi na zawodach
Odpowiedz
#10
Trytki są niezastąpione - temat zderzaka uważam za zamknięty Smile

   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości