Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hummer H2
#1
Specyfikacja:
1. Rama – hand made wycięta ręcznie z aluminium.
2. Amortyzatory – Turnigy.
3. Mosty – Yota II.
4. Przekładnia - axial scx.
5. Silnik – modelcraft szczotkowy 35T.
6. Regulator – HK 45A.
7. Wały – maverick scout.
8.  Serwo skrętu – Bluebird 630MG.
9. Opony – Axial Ripsaw 1,9 108 mm.
10. Felg - G-made, beadlock.
11. Wyciągarka – hand made z Serwa.
12. Zderzaki, tunel środkowy - projekt własny, drukowanie

Postanowiłem na koniec sezonu wrócić do wersji Hummer. Lepiej się nim jeździ i jest bardziej zwrotny niż Ford.
Buda to moja pierwsza karoseria triasowa na której zbudowałem mój pierwszy model. Kiedyś wyglądała tak jak na pierwszym zdjęciu. Jego historię można poczytać na moim blogu
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/20...er-h2.html

 
Z biegiem lat popękała a wręcz rozpękła się na pół po pięknym i długim locie w Bytomiu. Później leżała na półce jako dawca części. Jednak posklejałem ją włóknem szklanym i żywicą i przywróciłem do życia. Wnętrze oprócz deski zrobiłem nowe, przedni zderzak, tylni oraz mocowanie akumulatora zaprojektowałem i wydrukowałem. Klatka powstała nowa.
I oto historia Hummera powraca do żywych.
Oczywiście nową plandekę uszyła moja niezawodna Teściowa. Big Grin


Załączone pliki Miniatury
                               
Odpowiedz
#2
jak to mówią teściowa to skarb.
Odpowiedz
#3
(2016-10-30, 21:04)ZajączekPostrachLasu napisał(a): jak to mówią teściowa to skarb.

teściowa to prawdziwy skarb dlatego trzeba go zakopać głęboko w ogródku Smile
Odpowiedz
#4
Hummer, konstrukcja idealna naleśnikowa  Smile
Odpowiedz
#5
               
Hummer H2 przygotowany do sezonu 2017.
Zmiana mostów Yota na Axiala
Przy hexach 4 mm, felgach stalowych g-made które ponoć mają offset wciągający 2 mm oraz oponach Ripsaw uzyskałem szerokość 225 mm
Reszta bez zmian
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości