Mitsubishi Lancer Evo X - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: Rally (https://rc-slask.pl/dzial-90.html) +--- Dział: Garaże (https://rc-slask.pl/dzial-92.html) +--- Wątek: Mitsubishi Lancer Evo X (/watek-145.html) |
Mitsubishi Lancer Evo X - Gorg - 2016-11-12 Specyfikacja: 1. Podwozie – Rally Legend.
2. Serwo BMS 631MG + BEC.
3. Regulator – Rally Legend.
4. Silnik - szczotkowy 23T.
5. Amortyzatory – sklep Conrad z miękkimi sprężynami.
6. Nadwozie - Killerbody Mitsubishi Lancer Evo X.
7. Wnętrze – Tamiya OP-1491.
Ze zmian to wymiana na szybsze Serwo oraz amortyzatory na regulowane i sprężyny w amortyzatorach na miękkie. Amortyzatory zalane olejem: przód 300, tył 500. Sprężyny z hobbykinga soft, są dostępne również super soft ale te chyba wystarczą.
Nadwozie pomalowane samemu i oklejone naklejkami. Wnętrze również malowane ręcznie.
Ponieważ chciałem uniknąć mocowania nadwozia na spinki zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne kapturki które zostały nagwintowane. Oryginalne wieżyczki mocowania dociąłem i również nagwintowałem. Tylne wieżyczki trzeba było przesunąć w stosunku do oryginału dlatego zaprojektowałem i wydrukowałem specjalną płytkę do której mocowane są wieżyczki oraz pianka ochronna od spodu.
Ponieważ karoseria ma klosze lamp do modelu zamontowałem oświetlenie diodowe składające się z 4 przednich i 4 tylnich.
RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Emil - 2016-11-12 Wygląda kozacko. RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Ballu - 2016-11-12 Emil - ciekawe kiedy cię weźmie tak jak Trial Albo inaczej zapytam: Emilu kiedy kolejny model u ciebie ? RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Ballu - 2016-11-12 Przy okazji takie pytanie - bo widzę że to 4WD Co lepiej do rally 4WD czy 2WD ? Jak 2WD to napęd na tył czy na przód ? RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Mario - 2016-11-12 Ballu powiem Ci tak - generalnie najważniejsze jest opanowanie modelu. Bo pamiętaj, że tutaj dodatkowo biegniesz za modelem. W Jastrzebiu ( nie licząc Czechów) - OBJECHAŁ NAS AWD - naped z przodu. Póki co jeździmy wszyscy 4x4 RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Ballu - 2016-11-12 Dla tego pytam bo byłem pierwszy raz i zdziwiło mnie to wszystko . Czy możesz w wolnym czasie założyć nowy wątek i opisać takie ciekawostki ? Fajnie by było i z korzyścią dla wszystkich poznać (napisać ) regulaminy i zasady. Przypuszczam że sporo osób - podobnie jak ja - będzie tym zainteresowana . RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Mario - 2016-11-12 (2016-11-12, 21:33)Ballu napisał(a): Dla tego pytam bo byłem pierwszy raz i zdziwiło mnie to wszystko . Czy możesz w wolnym czasie założyć nowy wątek i opisać takie ciekawostki ? Wszystko się pojawi. Jesteśmy po zmianach w regulaminie na 2017 rok. Musze to wszystko opisać i umieszczę. Potrzebuje na to trochę czasu ( ok. tygodnia) umieszczę tez wtedy kalendarz na rok 2017. RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Emil - 2016-11-13 Ballu - podobają mi się z wyglądu takie samochody, podobnie jak drifftowe. Pozostanę jednak w Trualu + zabawa z Short-ami. Ostatnia jazda w błocie Slashem była emocjonująca jak prezenty pod choinką. A kiedy nowy model ? W drodze do mnie są części ? RE: Mitsubishi Lancer Evo X - Gorg - 2017-08-10 [attachment=1372][attachment=1373][attachment=1374][attachment=1375][attachment=1376][attachment=1377][attachment=1378][attachment=1379][attachment=1380]Aktualizacja 10.08.17 Mitsu zmieniło podwozie. Obecnie jest to Tamyia XV 01 w wresji pro. Dodatkowo zmieniona jest podłoga na aluminiową produkowaną przez Czechów oraz mienione amortyzatory. Specyfikacja: Silnik HPI Saturn 20T Regulator Hobbywing Quicrun WP1060 Serwo BlueBird jakieś szybki BEC 6V Elektronikę i akumulator umieściłem na podwoziu w specialnie zaprojektowanych i wydrukowanych pojemnikach. Regulator jest wodoopdorny więc nie chowałem go. Odbiornik jest w uszczelniknym pudełeczku. Ja używam akumulatoró 2200 mAh do różnych rodzajów rc-ków to wykonałem pudełko z otwieraną klapką dla takiego akusa. Dodałem również miernik napięcia na aku. Karoserię zamocowałem na magnesach które zamocowałem na uchwytach które zaprojektowałem i wydrukowałem. Opony to kopie Pirelli ale trochę większe niż standardowe (standard to 64 mm a moje mają 68 mm) Wyszło to przypadkowo ale podobają mi się. Teraz tylko trzeba nauczyć się jeździć z silnikiem przed przednią osią. |