2016-11-01, 21:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-03-01, 17:55 przez przemsky.
Powód edycji: dopisek
)
Właściciel opisywanego Axiala to Ojciec - Tadekk.
Garaż założony do spełnienia regulaminu.
Podwozie: Axial SCX10
Nadwozie: Jeep Wrangler Rubicon
Zakupiony w wersji RTR w II połowie 2014r.
Specyfikacja:
Silnik: RC4WD 35T + atak 12t Traxxas
ESC: HW 1060
Serwo: HK 15,5kg
Zasilanie, pakiet Zippy 5200mah 2s 30C, mają ponad 2 lata, działają bezproblemowo.
Aparatura: Radiolink RC3S
Koła: Beadlocki gmade dociążone 150gr + opony Axial Ripsaw + gąbka.
Linki - dolne dorobione z pręta 3mm, skręt z rurki alu.
RTI - 620
Dodatki:
Oświetlenie z przodu w: zderzak 2pkt, karoseria 4pkt i tył 2pkt, Łącznie 8pkt święcące cały czas + wentylator. Lightbar na dachu, nie podpięty, ale z czasem to zmienię.
Pod kątem zawieszenia, to amorki są Axialowe, na dropie z ograniczonym skokiem, pracują całkowicie bez oleju.
"Szpej" Kierownik, wyciągarka, bagażnik na dachu z materacami itd, kotwica, łańcuch itd...
Model bardzo intensywnie używany w terenie bardzo ciężkim, działa bez problemowo oprócz jednej podstawowej usterki występująca w każdym SCX10.
Aktualne zdjęcia:
Garaż założony do spełnienia regulaminu.
Podwozie: Axial SCX10
Nadwozie: Jeep Wrangler Rubicon
Zakupiony w wersji RTR w II połowie 2014r.
Specyfikacja:
Silnik: RC4WD 35T + atak 12t Traxxas
ESC: HW 1060
Serwo: HK 15,5kg
Zasilanie, pakiet Zippy 5200mah 2s 30C, mają ponad 2 lata, działają bezproblemowo.
Aparatura: Radiolink RC3S
Koła: Beadlocki gmade dociążone 150gr + opony Axial Ripsaw + gąbka.
Linki - dolne dorobione z pręta 3mm, skręt z rurki alu.
RTI - 620
Dodatki:
Oświetlenie z przodu w: zderzak 2pkt, karoseria 4pkt i tył 2pkt, Łącznie 8pkt święcące cały czas + wentylator. Lightbar na dachu, nie podpięty, ale z czasem to zmienię.
Pod kątem zawieszenia, to amorki są Axialowe, na dropie z ograniczonym skokiem, pracują całkowicie bez oleju.
"Szpej" Kierownik, wyciągarka, bagażnik na dachu z materacami itd, kotwica, łańcuch itd...
Model bardzo intensywnie używany w terenie bardzo ciężkim, działa bez problemowo oprócz jednej podstawowej usterki występująca w każdym SCX10.
Aktualne zdjęcia: