Liczba postów: 897
Liczba wątków: 99
Likes Received:
111 in 82 posts
Likes Given: 19
Dołączył: 2016-09-25
Reputacja:
2
Na dłuższą metę Przemek ma rację. Jednak mówimy tu o ogromnym obiekcie, którego potencjału pod kątem trialu jeszcze nie zbadaliśmy (nie licząc akcji z Summitami). Analogicznie Pogoria, o której co jakiś czas słyszę, że jest już oblatana, ale i tak dalej tam ktoś wpada jeździć. Park Trzy Wzgórza ma infrastukture, można wpaść z całą rodziną i każdy coś dla siebie znajdzie (łącznie z wybiegiem dla piesków). Większość z nas była tam na parkingu plus tor offroadowy, a tam jest na prawdę sporo terenu, górek, drzew.
Jestem za tym aby spotkać się w kilka osób i tam poprostu pojeździć. Słyszałem, że MOSiR mamy po swojej stronie więc tym bardziej.
Liczba postów: 1 395
Liczba wątków: 167
Likes Received:
54 in 44 posts
Likes Given: 3
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
4
budowa toru tam już była poruszana. ALe wydaje mi się że to niepotrzebne.
Aby był jakiś super czyli tak jak np ZIPILANDIA to trzeba w to włożyć mas czasu, kasy i poświęcenie. Później musi być ogrodzone i pilnowane bo jednak tamtejszy park jest mocno oblegany w weekend i by rozdeptali ten tor.
Do tego kwestia że się znudzi
Fajnie byłoby porobić szybkorozkłądalne gadżety które można ułożyć przy trasie przejazdu w różnych miejscach.
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 55
Likes Received:
2 in 2 posts
Likes Given: 1
Dołączył: 2016-09-09
Reputacja:
3
Myślę że skoro włodarze miasta są za( to niczego nie ujmując pomysłodawcy toru trialowego) niech może skupią się na tym co mają i aktywniej włączają się w naprawę tor Off
bo dziury wywaliło już jak kratery a sezon się dopiero zaczyna
Liczba postów: 1 395
Liczba wątków: 167
Likes Received:
54 in 44 posts
Likes Given: 3
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
4
to fakt - ta dziura na podjeździe za chwilę będzie taka że będzie uszkadzać modele
Liczba postów: 524
Liczba wątków: 105
Likes Received:
0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-09-09
Reputacja:
7
2017-04-05, 12:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-04-05, 12:37 przez Ballu.)
Co do toru / tras Trialowych - wasza sprawa, ja się nie mieszam . Pamiętajcie że służę pomocą. Oni też ale jeżeli nie będzie to kosztowne.
Co do toru off to oni nie mają pieniędzy na wymianę nawierzchni a to jedyne rozsądne rozwiązanie. "Leczyć" będą to co jest i nic na to nie poradzimy. Co do dziur i uszkodzeń to jestem po rozmowie z nimi i obiecane mam że naprawią przed kolejnymi zawodami .
W najgorszym wypadku będzie trzeba wziąć sprawę w swoje ręce i nawieść gliny tak jak na prostej startowej przed wyskokiem. Teraz jest tam spokój.
Liczba postów: 897
Liczba wątków: 99
Likes Received:
111 in 82 posts
Likes Given: 19
Dołączył: 2016-09-25
Reputacja:
2
Są za, bo chcą jak najwięcej atrakcji na obiekcie -to normalne. OFF ROAD był na gwarancji, jeżeli dalej jest to pewnie dużo tam nie porobią i nikogo konkretnego tam nie wpuszczą, zaś sami kasy nie mają.
Nie chodzi nam o robienie jednego toru i na nim jeździć, bardziej chodzi o jakiekolwiek wykorzystanie tamtych terenów. Mosir byle nie przeszkadzał, jest miejsce więc możńa zrobić to miejsce spotkań trialowych tak jak inne miejscca.
Pomysł ze składannymi przeszkodami jest super. Pytanie o jakieś rysunki, plany.. od czego zacząć?
A co do Wodzisławia: następne spotkanie Śląskie proponuję dla chętnych w Wodzisławiu i pojeździmy.
Liczba postów: 222
Liczba wątków: 13
Likes Received:
8 in 8 posts
Likes Given: 1
Dołączył: 2016-10-27
Reputacja:
0
Miejsce ma potencjał ale trzeba by sporo włożyć pracy. Najlepsze miejsce wg mnie to skarpa za torem offroad i teren nieco powyżej. Są tam już trasy extreme dla rowerów więc nie wiem czy to nie będzie problem. Po piasku nie lubię jeździć ale na pewno przydałoby się nawieźć trochę skał.
Ogólnie jednak wolę jeździć gdzieś na dziko - tak jak pisze Przemo. Poza tym nie lubię gapiów i pytań typu "panie a ile kosztuje taka zabaweczka?".