Macku szczerze powiedziawszy to nawet najwydajniejsze lipole ciężko znoszą niskie temperatury.
Nawet jest duża różnica w wydajności pomiędzy -10 stopni, a około 0 stopni. Ja jak w zeszłym roku jeździłem Summitem, gdzie silnik jest dość słaby, po śniegu przy minus kilku stopniach to czas pracy wynosił około 30% tego którego osiągam w lecie przy plus 25.
Także zauważalny skok wydajności pakietów widzę w moim dronie 250, gdzie chociaż że korzystam z pakietu 1800mah i 75C dość szybko spada wydajność C w stosunku do spadku napięcia co skutkuje także dużo mniejszym czasem lotu niż w temperaturze o 20 stopni wyzszej.
Tak więc zimy nie przeskoczysz.
Nawet jest duża różnica w wydajności pomiędzy -10 stopni, a około 0 stopni. Ja jak w zeszłym roku jeździłem Summitem, gdzie silnik jest dość słaby, po śniegu przy minus kilku stopniach to czas pracy wynosił około 30% tego którego osiągam w lecie przy plus 25.
Także zauważalny skok wydajności pakietów widzę w moim dronie 250, gdzie chociaż że korzystam z pakietu 1800mah i 75C dość szybko spada wydajność C w stosunku do spadku napięcia co skutkuje także dużo mniejszym czasem lotu niż w temperaturze o 20 stopni wyzszej.
Tak więc zimy nie przeskoczysz.

