2017-04-04, 13:22
Przy okazji rozmowy podam kilka zmian (będą potem jeszcze raz podane w temacie o nowych zawodach).
1. Przed zawodami będzie wyznaczonych z pośród zawodników 2-3 sędziów pomocniczych tak by zawsze jeden był na torze do nadzoru czy ustawiania modeli na starcie .
2. Za brak pójścia na serwis po skończonej jeździe będą doliczane karne 2s do średniego czasu.
Dodam że różnice między 1 a 3 miejscem to okolice 1,5s .
Wiem że to sporo ale może zmobilizuje do wzajemnego serwisu .
Jeżeli jeździ ktoś w kilku biegach (klasach) to zgłasza osobę na zastępstwo i ta osoba idzie obowiązkowo na tor.
3. Między biegami nie robimy dłuższych przerw niż 5min - za wyjątkiem przerwy obiadowej i przed finałem.
Przerwy będą standardowo 3 min na życzenie mogę zaczekać te dodatkowe 2min ale nie dłużej .
4. Nie będzie ustawiania na starcie modeli koło siebie. Będą wbite koło toru pręciki w odstępach 2-3m i to one będą wyznaczać miejsce ustawienia modelu. Przy czym modele ustawiamy naprzemiennie lewa/ prawa połowa toru. Pilnować tego ma jeden z sędziów wyznaczonych przed zawodami.
W kwalifikacjach o kolejności decyduje pozycja z klasyfikacji pucharowej.
W Finale miejsca zajęte(osiągnięte czasy) po kwalifikacjach . Może to nawet być lepsze rozwiązanie niż start co 2s.
1. Przed zawodami będzie wyznaczonych z pośród zawodników 2-3 sędziów pomocniczych tak by zawsze jeden był na torze do nadzoru czy ustawiania modeli na starcie .
2. Za brak pójścia na serwis po skończonej jeździe będą doliczane karne 2s do średniego czasu.
Dodam że różnice między 1 a 3 miejscem to okolice 1,5s .
Wiem że to sporo ale może zmobilizuje do wzajemnego serwisu .
Jeżeli jeździ ktoś w kilku biegach (klasach) to zgłasza osobę na zastępstwo i ta osoba idzie obowiązkowo na tor.
3. Między biegami nie robimy dłuższych przerw niż 5min - za wyjątkiem przerwy obiadowej i przed finałem.
Przerwy będą standardowo 3 min na życzenie mogę zaczekać te dodatkowe 2min ale nie dłużej .
4. Nie będzie ustawiania na starcie modeli koło siebie. Będą wbite koło toru pręciki w odstępach 2-3m i to one będą wyznaczać miejsce ustawienia modelu. Przy czym modele ustawiamy naprzemiennie lewa/ prawa połowa toru. Pilnować tego ma jeden z sędziów wyznaczonych przed zawodami.
W kwalifikacjach o kolejności decyduje pozycja z klasyfikacji pucharowej.
W Finale miejsca zajęte(osiągnięte czasy) po kwalifikacjach . Może to nawet być lepsze rozwiązanie niż start co 2s.

