Przyszedł czas na modyfikacje 
Zacznę od modelu po prawej ze zdjęć powyżej :
Został przygotowany do szybkiej jazdy:
- obniżone i utwardzone zawieszenie
- serwa oryginalne uległy spaleniu więc zostały wymienione na savox SW-0250MG
- silnik z drugiego modelu ( bliźniaka ) - Castle 3800kV 4polowy
- zębatka atakująca 32t odbiór 45t ( w drodze atak 34 i 36T oraz odbiór 40T )
- w reglu włączony Turbo timing 60st. po dodaniu gazu na max
- całość zasilają pakiety 3S
W efekcie model służy do szybkiej jazdy.
W modelu z lewej na zdjęciach w poprzednim poście :
Jak widać więcej zmian :
- opony z Summita 1:16
- podniesione zawieszenie , max miękkie
- wymieniony silnik na lotniczy (outrunner ) RAY C2836 1120kV 14polowy
- atak 14t odbiór 55t
- przestawione przełożenie w przekładni głównej - zwiększone przełożenie całkowite o około 1/3
- dodany kondensator 10 000uF na zasilaniu serw i odbiornika
- zmiany w ustawieniach regulatora - płynniejsze ruszanie i jazda , włączony automatyczny hamulec
- dodany skręt tylnych kół sterowany niezależnie
- usztywnienie tylnej wieżyczki
Całość udało się zmieścić pod budą z E-revo która bardziej przypadła mi do gustu niż Summitowa.
Powstał model do jazdy powolnej, terenowej ....

Zacznę od modelu po prawej ze zdjęć powyżej :
Został przygotowany do szybkiej jazdy:
- obniżone i utwardzone zawieszenie
- serwa oryginalne uległy spaleniu więc zostały wymienione na savox SW-0250MG
- silnik z drugiego modelu ( bliźniaka ) - Castle 3800kV 4polowy
- zębatka atakująca 32t odbiór 45t ( w drodze atak 34 i 36T oraz odbiór 40T )
- w reglu włączony Turbo timing 60st. po dodaniu gazu na max
- całość zasilają pakiety 3S
W efekcie model służy do szybkiej jazdy.
W modelu z lewej na zdjęciach w poprzednim poście :
Jak widać więcej zmian :
- opony z Summita 1:16
- podniesione zawieszenie , max miękkie
- wymieniony silnik na lotniczy (outrunner ) RAY C2836 1120kV 14polowy
- atak 14t odbiór 55t
- przestawione przełożenie w przekładni głównej - zwiększone przełożenie całkowite o około 1/3
- dodany kondensator 10 000uF na zasilaniu serw i odbiornika
- zmiany w ustawieniach regulatora - płynniejsze ruszanie i jazda , włączony automatyczny hamulec
- dodany skręt tylnych kół sterowany niezależnie
- usztywnienie tylnej wieżyczki
Całość udało się zmieścić pod budą z E-revo która bardziej przypadła mi do gustu niż Summitowa.
Powstał model do jazdy powolnej, terenowej ....

