Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E-Revo / Summit
#4
Co do zębatek:
- takie modele (e-revo 1:16) mam kilka lat i nic się nie działo a testowałem na mniejszym silniku 5300kv i ataku 28T odbiór 55T. Niestety temperatura silnika dawała szybko znać o sobie a o jeździe po trawie ( boisku ) można było zapomnieć .
- mam na zapasie ponad 5 letnie przekładnie z mojego pierwszego e-revo 1:16 więc będę się martwił jak coś padnie Smile
- w brew pozorom zębatki bardziej "dostają w kość" przy powolnej jeździe a znacznych obciążeniach niż gdy moc przenoszona jest sporą prędkością obrotową

Co do "wolnego" :
- brak centralnego dyfra , przedni zalany 500 000 cst - "żel do włosów" Big Grin  tylni 100 000cst. Nie chciałem całkiem blokować dyfrów bo (po doświadczeniach w Summicie 1:8) traci się na skręcie poza tym strasznie przeniesienie napędu cierpi .
- wygląd - kwestia gustu - miał zostać max podobny do szybkiego
- tylny skręt jest niezależnie sterowany  - 3 kanał . Czyli można niezależnie skręcać tyłem i przodem lub tylko jednym . Specjalnie 2 zdjęcia są zrobione gdy przód i tył w jednym kierunku i przeciwnych . Dodatkowo przełącznik 4/5 kanału działa jako wybór czy tylne koła mają skręcać razem z przednimi czy niezależnie od nich.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
E-Revo / Summit - przez Ballu - 2016-10-09, 14:36
RE: E-Revo / Summit - przez Ballu - 2017-09-20, 19:24
RE: E-Revo / Summit - przez Gorg - 2017-09-20, 21:25
RE: E-Revo / Summit - przez Ballu - 2017-09-21, 08:50

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości