Z tego co zalecają :
Tył 3000 wt
Przód 7000wt
centralny 10000wt
Tu kalkulator jak masz olej w innych jednostkach :
http://calcrc.software.informer.com/2.5/
Jak chcesz by model lepiej skręcał to rzadszy ( mniej wt ) na tył .
Jak podnosi przód modelu przy dodawaniu gazu lub na zakręcie przy dodawaniu gazu model słabo skręca (pod sterowny) to do centralnego rzadszy .
Wszystko zależy od stylu jazdy , toru , nawierzchni , upodobań , opon ........ a zmienia się wraz z wzrostem temperatury podczas jazdy czy na dworze .
Wartości podałem zalecane dla tego modelu co nie znaczy że sprawdzą się w twoim wypadku . Potraktuj to jako "bazę wyjściową " do testów . Nikt nie powie ci jakie wartości będą najlepsze w twoim wypadku . Zalej , przetestuj , napisz co jest nie tak to napiszemy ci co zmienić - niestety inaczej się nie da . Każdy testuje swoje "najlepsze gęstości " a potem i tak je zmienia w zależności od toru , opon i tak dalej .
Tył 3000 wt
Przód 7000wt
centralny 10000wt
Tu kalkulator jak masz olej w innych jednostkach :
http://calcrc.software.informer.com/2.5/
Jak chcesz by model lepiej skręcał to rzadszy ( mniej wt ) na tył .
Jak podnosi przód modelu przy dodawaniu gazu lub na zakręcie przy dodawaniu gazu model słabo skręca (pod sterowny) to do centralnego rzadszy .
Wszystko zależy od stylu jazdy , toru , nawierzchni , upodobań , opon ........ a zmienia się wraz z wzrostem temperatury podczas jazdy czy na dworze .
Wartości podałem zalecane dla tego modelu co nie znaczy że sprawdzą się w twoim wypadku . Potraktuj to jako "bazę wyjściową " do testów . Nikt nie powie ci jakie wartości będą najlepsze w twoim wypadku . Zalej , przetestuj , napisz co jest nie tak to napiszemy ci co zmienić - niestety inaczej się nie da . Każdy testuje swoje "najlepsze gęstości " a potem i tak je zmienia w zależności od toru , opon i tak dalej .