Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HPI Venture - Łowca Niewygód
#1
Witam, jako że dopiero zaczynam swoją przygodę z RC na poważnie to też nadszedł czas na mój pierwszy garaż abym mógł uczestniczyć w zawodach oraz móc pokazać co i jak zmieniać się będzie w mojej niewygodnej Toyocie [Obrazek: 001.gif]

Póki co model dopiero wyszedł z pudła więc seryjnie:

Silnik: seria 35T crawler - jestem pod wrażeniem mocy wiec pewnie tak zostanie

Serwo: seryjne SS-20WR ale zaczyna mnie denerwować gdyż potrafi zatrzymać się w miejscu i trzeba ruszyć modelem żeby skręcił kołami wiec pomyślimy o mocniejszym

Koła: seryjne All-terrain Rockthorn 109mm x 38mm - myślę że dam im szanse się wykazać

ESC: seryjne - zostaje

Wymiary
Długość: 527mm
Szerokość: 227mm
Wysokość: 238mm
Rozstaw osi: 311mm
Waga z akumulatorem: 2.4kg
Waga bez akumulatora: 2.1kg
Waga karoserii: 0.21kg

Przełożenia
Drivetrain ratio: 7.6:1
Transmission gearing: 1.53:1
Axle gearing: 3.31:1
Transfer case gearing: 1.5:1

W planach mam póki co:
-zdobywanie doświadczenia w modelach RC
-oświetlenie
-szpej
-wnętrze
-serwo
-wyciągarka


--==== AKTUALIZACJE ====--

zmiany techniczne względem seri:

-półosie CVD
-wciągarka z sera mg996
-oświetlenie przód tył 
-wnętrze z kierownikiem oraz błotniki
-koła chińskie rdzawki + super swamper (kopia hyrax)
-aparatura DumboRC X6
-serwo 35kg
-mosiężne linki zawieszenia
-zasilanie 3s

   


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#2
fajnie że dołączyłeś
zawody zaczynamy od marca więc masz czas aby się przygotować i poćwiczyć
Odpowiedz
#3
Szybki trening i zapraszamy na zawody  Smile 

Do listy dołożyłbym skręcane felgi.
Odpowiedz
#4
a z ciekawości zapytam - jaki motocykl w garażu ? Bo naklejka na drzwiach Toyoty znajoma ;-)
Odpowiedz
#5
Prace nad venturką wrą Smile wnętrze z błotnikami się robi, szpej leci z Chin, kierowca też leci z Chin, serwo 20 kg zamawiane na aliexpres leci z Niemiec, umiejętności też powoli nabieram w domowym zaciszu jednak zaczynam się zastanawiać czy nie zmienić silnika z 35T na 55T a to dlatego że czasami gdy jest większa przeszkoda do pokonania to trzeba oczywiście dać więcej gazu aby wjechać a to przeważnie kończy się tym że nagle model wystrzeli jak z procy.

Czy skręcane felgi zmienią coś znacząco poza wagą? Seryjne mi sie nawet podobają (może poza kolorem)
Co do pytania o garaż to stoi tam Kawasaki KLR650, Bandit 600 oraz SV650 Big Grin
Odpowiedz
#6
Koła w trialówce dobrze jest dociążyć wtedy lepiej opony pracują.
Dlatego stosujemy felgi skręcane. Dociążasz, skręcasz i patrzysz czy Ci pasuje. Jak nie rozbierasz i znowu eksperymentujesz.
Możesz zostać przy tym co jest - pojeździsz i zobaczysz.

Co do silnika to już każdy ma własne preferencje - szybszy to możesz dać strzał i na piachu się wdrapiesz a wolniejszym nie. Żeby nie wystrzelił na końcu podjazdu to kwestia doświadczenia i wjeżdżania w model.
Odpowiedz
#7
Dzięki za cenne uwagi, nad silnikiem zastanowimy się po przynajmniej jednym sezonie Smile
Odpowiedz
#8
Najpierw trening oraz spotkania, później modyfikacje.
Dobry zakup, oby służył dzielnie w terenie.
Odpowiedz
#9
Długo nic się tutaj nie działo ale to nie znaczy że z modelem nic się nie działo Smile
Mała aktualizacja:
-zmiana serwa na JX DC5821LV wiec nareszcie model skręca w każdych warunkach a nie tylko w powietrzu heheh
-zrobione oświetlenie przednie w zderzaku oraz tylne w miejscu oryginalnych świateł
-pełne zabezpieczenie przed wodą smarem Bel-Ray MARINE EXTREME
-wnętrze praktycznie gotowe, jak to wiadomo w modelarstwie zawsze można coś poprawić Wink, może jakość nie jest na miare SuperScaled ale mi się podoba bardziej niż wytłoczki z ali Wink
-trochę szpeju doszło
-kierowca którego musiałem skrócić bo jakiś taki niewymiarowy Big Grin oraz kolega gdyby ktoś miał jakiś problem na trasie ;Wink   
-zmieniłem olej w amortyzatorach gdyż były trochę za miękkie a przy okazji ciekły.....
-zrobiłem błotniki wiec już nie straszne kałuże a sam model nie straszy "prześwitami"


Poniżej kilka zdjęć Smile                                                            

Byłbym zapomniał, w regulaminie pisze że pojazd powinien posiadać oświetlenie z przodu oraz z tyłu i tutaj zastanawia mnie fakt czy w czasie zawodów pełne oświetlenie musi być używane (2pkt przód i 2pkt tył) czy np można jechać na "dziennych" tylko z przodu?
Odpowiedz
#10
Światła z tyłu i przodu muszą działać podczas kontroli technicznej przed zawodami. Fajnie jest jakbyś na nich jeździł podczas zawodów, jednak jak je później wyłączysz to nikt się nie będzie specjalnie czepiał.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości