Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HPI Venture Toyota FJ C
#1
Wersja RTR 'stock':
Dane techniczne
Długość: 527mm
Szerokość: 227mm
Wysokość: 238mm (z bagażnikiem dachowym)
Masa: 2,1 kg (bez pakietu)
RTI: 640/660
Rozstawi osi 311mm
Opony: Rockthorn’y o rozmiarach 109mm x 38mm

Elektronika:
ESC: clon HW1060
Silnik: HPI 35T
Servo: XJ17kg
Wyciągarka: Servo HPI 4,2kg

Model nie pod zawody, tylko okazjonalne występy. Charakter jaki chce dla niego obrać to model przeprawowy.


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz
#2
No proszę. Gratulacje! A ja słyszałem już, że to bardzo dobry model i ma duży potencjał. Nie szkoda go zostawiać tylko do przepraw?
Ale jak nie masz ciśnienia na zawody to rozumiem.
A co myślisz o tej budzie? Wg mnie to straszna paskuda (również w 1:1).
Odpowiedz
#3
W 1:1 jest okropna. W skali nie jest aż tak źle. Tworzy całość i wszystko jest z jednego kawałka lexanu...
Póki co przeprawy itd, a zawody? Zobaczymy w 2018 roku.

Póki co, szukam gadżetów na dach oraz czekam na kuriera z częściami do wnętrza.
Odpowiedz
#4
no mnie ta buda podoba się 
zarówno w skali 1:10 jak również w realu, 
miałem przyjemność ją widzieć w realu i jest w moim guście.
Brzydka jak ja to coś nas łączy Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Odpowiedz
#5
Update:
Klosze i rolki wyciągarki już na miejscu Smile


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#6
Zdjęcia z pierwszej jazdy w terenie. Smile





Dorzucam jeszcze filmidło do kolekcji.  Wink


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz
#7
Czy te szare elementy w zawieszeniu np. pokrywa dyfra to metal?
Czy można prosić o jakieś porównawcze zdjęcie np. z twoim Bronco?
Coś czuje, że to będzie moje następne podwozie Smile
Odpowiedz
#8
Całkiem fajnie się prezentuje. A jak skręt w porównaniu do vaterry?
Odpowiedz
#9
Szymonie, "szare elementy w zawieszeniu np. pokrywa dyfra to metal?" Tak, to metal.
Niestety nie zrobię zdjęć ponieważ już nie posiadam Bronco.

Krzyśku, skręt nieco lepszy niż Axial SCX10, gorszy od Vaterry. Dopiero po wymianie półosi na CVD skręt jest na poziomie Ascendera.
Odpowiedz
#10
Nowy film, premierowo:



Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości