2019-01-14, 11:13
powoli wszystkie bolączki wieku dziecięcego rozwiązujesz. Do marca i pierwszych zawodów będziesz pewnie gotowy ;-)
HG P402 jeep wrangler
|
2019-01-14, 11:13
powoli wszystkie bolączki wieku dziecięcego rozwiązujesz. Do marca i pierwszych zawodów będziesz pewnie gotowy ;-)
W planach jeszcze przełożenie serwa na most, dzięki uprzejmości Kozy. Jestem ciekaw jak będzie sobie radził
2019-03-07, 00:26
Cześć, udało się jeszcze małe zmiany wprowadzić
Skrzynia HG została wymieniona na przekładnię planetarną 5:1 z Ali, do tego silnik HPI 27t. Prędkość raczej spaceru niż marszu, zobaczymy jak będzie na piaszczystych podjazdach, najwyżej będę dalej schodził z liczbą zwoi w silniku. Ta zmiana pozwoliła mi obniżyć budę względem ramy o kolejny 1 cm. W tej chwili buda opiera się już bezpośrednio na ramię
2019-03-07, 12:07
Teraz jest idealnie. Czy ten Jeep ma dobre proporcje długosci i szerokości?
2019-03-07, 23:23
Sprawdziłem, karoseria jest za szeroka o 15mm. Skala budy to 1/9,7075. Długość i rozstaw osi trzyma skalę.
Cześć, czas odkurzyć garaż, tym bardziej, że minął rok od ostatniego wpisu
Specyfikacja: Silnik 540 27t Przekładnia planetarna 17:1 + rozdzielacz 1:1 Serwo jx na przednim moście Mosty Hg zwężone, przedni most zwężony moim sposobem, cięcie w dwóch miejscach ale zachowane oryginalne mocowanie c-huba. Felgi gmade z offsetem +2, opony dick cepeki złapane beadlockiem mocniej, szerokość opon na felgach 35mm Szerokość całkowita mostów z kołami ok 20cm. W przednim moście półosie z redcata z kardanami, odpowiednio skrócone. Do tego zwrotnice z hsp pangolin. Wyciągarka z serwa 360 sterowana pokrętłem na aparaturze, stabilna pozycja neutralna. Apka to radiolink rc3s. Regulator to hobbywing 1060. Karoseria została przesunięta o 1cm do tyłu, tylne linki zawieszenia odpowiednio wydłużone - lepiej wygląda i jest stabilniejszy na podjazdach-zjazdach. Do tego własnoręcznie robiony szpej, uczę się cały czas rękodzieła |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|