2017-03-15, 20:11
No i świetna sprawa, już wiem jaki można obrać kierunek!
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972
|
2017-03-15, 20:11
No i świetna sprawa, już wiem jaki można obrać kierunek!
2017-03-15, 20:13
Brawo Ty
2017-03-15, 21:51
no i super
2017-06-02, 14:59
Zmiana gabarytów na mniejsze jednym słowem
Karoseria Jeep Willys produkcji gmade.
2017-06-02, 15:28
Ładnie, ładnie. Kiedy można go zobaczyć w terenie?
2017-06-02, 15:49
Pracuje nad nim, ale dokucza mi brak czasu...
Plan mam żeby był gotowy na Jurę, ale jak nie to na 18 czerwca.
2017-06-02, 20:39
Fajowa też rozmyślam nad zmianą kredęsu na coś co będzie rzadziej tykać bramek może jakiś pick-up. Widziałem na jakiejś stronce uaza 469, podobno na Węgrzech jest producent i można bezpośrednio do Polski sprowadzić płacąc z góry.
Mam" RETRO RC BODIES"
2017-06-03, 14:59
Ad Pablo - tak, potwierdzam że jest manufakturka na Węgrzech która produkuje min UAZy. Osobiście podoba mi się Łada Niva. Owego UAZa widziałem i jest poprawnie wykonany, minusem jest to że nie jest to lexan.
Manufakturka: http://retrorcbody.syl.hu/products/uaz-496 Gdybyś się namyślił na coś, to daj znać. Ad Bastian - klatka jest piękna, ale nie spełnia regulaminu, więc modyfikacja oryginału który jest dość drogi lub własnej produkcji jak w moim przypadku.
2017-06-03, 19:33
Przemku masz na myśli ten pkt regulaminu ?
"W przypadku otwartego nadwozia (kabriolet) obowiązkowa jest klatka bezpieczeństwa z co najmniej czterema punktami styku z nadwoziem, wykonana z trwałego materiału. Niedopuszczalna jest jazda ze zdemontowaną lub opuszczoną szybą czołową." |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|