HUBert - w Drifcie i Offroadzie wydaje mi się że miesiąc jest wystarczający a na drobne poprawki tydzień bo tu niema za wiele do dostosowania .
Tu raczej chodzi o "nastawienie" - mój model się nadaje i ma szanse w rywalizacji lub nie mam po co się wysilać bo i tak nie mam szans.
Mogę brać udział lub nie .
W offroadzie mamy podział głównie ze względu na wielkość i napęd, w Drifcie jest podział na przeniesienie napędu 4WD, 2WD i pochodne (w jednych "wspomaganie" elektroniczne jest opcjonalne w drugich obowiązkowe ) dostosowywać przy zawodach amatorskich niema czego. Jak niema twojej klasy to zawody nie dla ciebie albo zmieniasz model. A jak klasa "open" to modele ze "wspomaganiem" inaczej driftują niż bez więc te bez nie mają szans.
Problem w porównaniu driftu modelu z napędem 4WD i 2WD bo fizyki nie oszukasz a elektroniczne wspomaganie swoje też robi .
Tu raczej chodzi o "nastawienie" - mój model się nadaje i ma szanse w rywalizacji lub nie mam po co się wysilać bo i tak nie mam szans.
Mogę brać udział lub nie .
W offroadzie mamy podział głównie ze względu na wielkość i napęd, w Drifcie jest podział na przeniesienie napędu 4WD, 2WD i pochodne (w jednych "wspomaganie" elektroniczne jest opcjonalne w drugich obowiązkowe ) dostosowywać przy zawodach amatorskich niema czego. Jak niema twojej klasy to zawody nie dla ciebie albo zmieniasz model. A jak klasa "open" to modele ze "wspomaganiem" inaczej driftują niż bez więc te bez nie mają szans.
Problem w porównaniu driftu modelu z napędem 4WD i 2WD bo fizyki nie oszukasz a elektroniczne wspomaganie swoje też robi .