https://www.youtube.com/watch?v=m7AY097QJxs
Coś takiego tylko na 4 koła
Co do skręcania to myślałem o odbiorniku lotniczym z "mixami" kanałów - używam takiego w Summicie i daje sporo możliwości .
1 kanał na skręt kołami a 4 kanały zmiksowane ze skrętem . W efekcie skręt kołami powodowałby zmniejszenie prędkości obrotowej/mocy na kołach wewnętrznych i / lub zwiększenie na zewnętrznych . Czyli impulsy na poszczególne regulatory były by uzależnione od ilości gazu i siły skrętu. ( w summicie korzystam z tego do sterowania wyciągarką równocześnie z pracą napędu a w przyczepce do rozkładania najazdów i pochylania całości przy użyciu 1 kanału ).
Problemem jest - jak zasugerował Prorevo - wytrzymałość łożysk w silnikach i dostęp zanieczyszczeń do wnętrza silnika ( Takumi twierdzi że jeden kamień i po uzwojeniach )
Gorg.
Dla modelu małego (1:16 1:18) musi być kv poniżej 1000 a dla większego 100-200kv i tu problem z dostępnością silników. Z tego powodu (oraz ceny ) myślałem o modelu 1 :16 .
Coś takiego tylko na 4 koła
Co do skręcania to myślałem o odbiorniku lotniczym z "mixami" kanałów - używam takiego w Summicie i daje sporo możliwości .
1 kanał na skręt kołami a 4 kanały zmiksowane ze skrętem . W efekcie skręt kołami powodowałby zmniejszenie prędkości obrotowej/mocy na kołach wewnętrznych i / lub zwiększenie na zewnętrznych . Czyli impulsy na poszczególne regulatory były by uzależnione od ilości gazu i siły skrętu. ( w summicie korzystam z tego do sterowania wyciągarką równocześnie z pracą napędu a w przyczepce do rozkładania najazdów i pochylania całości przy użyciu 1 kanału ).
Problemem jest - jak zasugerował Prorevo - wytrzymałość łożysk w silnikach i dostęp zanieczyszczeń do wnętrza silnika ( Takumi twierdzi że jeden kamień i po uzwojeniach )
Gorg.
Dla modelu małego (1:16 1:18) musi być kv poniżej 1000 a dla większego 100-200kv i tu problem z dostępnością silników. Z tego powodu (oraz ceny ) myślałem o modelu 1 :16 .