Niekiedy pomaga przeczyszczenie mechanizmu kierowniczego , niekiedy zmiana napięcia zasilającego serwo lub dodanie kondensatora na jego zasilaniu a niekiedy nic nie pomaga
Jak serwo jest "po cichu " gdy model w powietrzu to się niema czym martwić . U Takumi pojawił się ten sam problem po wymianie BEC / regla - nic w modelu innego nie robił .
Zobacz dla pewności jaka jest temperatura serwa - czy po 5-10 min nie robi się ciepłe.
Bastian - na filmiku jest Summit/ Erevo gdzie są dwa serwa współpracujące ze sobą . W takim wypadku jest jeszcze problem właściwej ich regulacji / ustawienia i regulacji luzów w układzie kierowniczym - trochę to zajmuje czasu ale idzie się tego "dźwięku " pozbyć . Ja miałem taki sam problem - mam 2 małe E-rewo ,1 duże i Summita i wszędzie 2 serwa Savox .
Jak serwo jest "po cichu " gdy model w powietrzu to się niema czym martwić . U Takumi pojawił się ten sam problem po wymianie BEC / regla - nic w modelu innego nie robił .
Zobacz dla pewności jaka jest temperatura serwa - czy po 5-10 min nie robi się ciepłe.
Bastian - na filmiku jest Summit/ Erevo gdzie są dwa serwa współpracujące ze sobą . W takim wypadku jest jeszcze problem właściwej ich regulacji / ustawienia i regulacji luzów w układzie kierowniczym - trochę to zajmuje czasu ale idzie się tego "dźwięku " pozbyć . Ja miałem taki sam problem - mam 2 małe E-rewo ,1 duże i Summita i wszędzie 2 serwa Savox .