2017-03-13, 23:49
Specyfikacja
1. Podwozie Axial Yeti 1:10
2. Silnik – Axial Vanguard 3150 kV
3. Regiel – Axial Vanguard AE-3 3S
4. Serwo – Tactic TSX45 10,9 kg-cm
4. Koła – Louise T-Pirate + felgi Louise
6. Wentylator i radiator Turnigy
8. Aparatura Tactic
9. Akumulator:
Zippy 3S 5000 mAh 60C
Zippy 3S 6400 mAh 30C
Jak go zakupiłem i cały szczęśliwy poszedłem na tor to była totalna klapa.
Na torze jak Yeti widział zakręt to od razu kładł się na boku. Winą było przesadnie miękkie zawieszenie o dużym skoku, baloniaste opony i zblokowany tylny most.
W tej konfiguracji ten model nadaje się tylko na prerie gdzie znudzony kowboj naciska gaz do dechy i patrzy jak jego Yeti oddała się po prostej pięknie pracując zawieszeniem.
Trzeba było go przerobić. Dlatego w zawieszeniu: wymieniłem olej w amortyzatorach na dużo gęstszy, zwiększyłem mocno napięcie wstępne sprężyn. Użyłem kół z buggy 1:8. Wymagało to zrobienia przejściówek z hex 12 na 17 które zaprojektowałem i wydrukowałem. Na szczęście na rynku jest zestaw do rozblokowania tylnego mostu, niestety most jest tak składany, że nie da się go zalać olejem.
Jak teraz jeździ – dużo lepiej ale ogólnie nie jest to model na tor.
Potestuję go jeszcze w Wodzisławiu na torze i zastanowię się czy nim startować w klasie 1:10 Open.
1. Podwozie Axial Yeti 1:10
2. Silnik – Axial Vanguard 3150 kV
3. Regiel – Axial Vanguard AE-3 3S
4. Serwo – Tactic TSX45 10,9 kg-cm
4. Koła – Louise T-Pirate + felgi Louise
6. Wentylator i radiator Turnigy
8. Aparatura Tactic
9. Akumulator:
Zippy 3S 5000 mAh 60C
Zippy 3S 6400 mAh 30C
Jak go zakupiłem i cały szczęśliwy poszedłem na tor to była totalna klapa.
Na torze jak Yeti widział zakręt to od razu kładł się na boku. Winą było przesadnie miękkie zawieszenie o dużym skoku, baloniaste opony i zblokowany tylny most.
W tej konfiguracji ten model nadaje się tylko na prerie gdzie znudzony kowboj naciska gaz do dechy i patrzy jak jego Yeti oddała się po prostej pięknie pracując zawieszeniem.
Trzeba było go przerobić. Dlatego w zawieszeniu: wymieniłem olej w amortyzatorach na dużo gęstszy, zwiększyłem mocno napięcie wstępne sprężyn. Użyłem kół z buggy 1:8. Wymagało to zrobienia przejściówek z hex 12 na 17 które zaprojektowałem i wydrukowałem. Na szczęście na rynku jest zestaw do rozblokowania tylnego mostu, niestety most jest tak składany, że nie da się go zalać olejem.
Jak teraz jeździ – dużo lepiej ale ogólnie nie jest to model na tor.
Potestuję go jeszcze w Wodzisławiu na torze i zastanowię się czy nim startować w klasie 1:10 Open.