Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobór oleju do dyrfów
#6
1. Właśnie w tym problem Sad
Dla tego pisałem o o-ringach bo kosztują grosze a jak dobrze dobrane to się sprawdzają. Ja kupuję w motoryzacyjnym lub żeleźniaku .
2. Zdjąć uszczelnienia, zamoczyć w WD40 na min 10 min , przedmuchać kompresorem przekręcając i zobaczysz w jaki są stanie .
3. Instrukcja w skrócie Smile
Każdą naprawę / wymianę zaczyna się od czyszczenia - usunięcia starego smaru, oleju, usunięciu brudu ...... Czyli wyciągasz zębatki z kubka , wyciągasz uszczelnienia o których pisałem w poprzednim poście, czyścisz / suszysz . Potem uszczelki lekko smarujesz odpowiednim smarem i wkładasz wszystko do kubka. Zalewasz olejem - ja zalewam pierw 1/2 - przykręcasz odbiór , sprawdzasz czy wszystko gładko chodzi .
Po zamontowaniu w modelu robię test , rozbieram i dolewam oleju (jak trzeba to gęstego lub rzadkiego ) . Po złożeniu dyfra dajesz smar na zębatki i montujesz w modelu .

P.S. Co do iloci oleju to lepiej mniej go nalać niż za dużo bo jak nic powietrza nie zostanie to dyfer może rozerwać jak się olej mocno rozgrzeje  albo uszczelnienia polecą.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Dobór oleju do dyrfów - przez kyloziom - 2016-10-28, 22:06
RE: Dobór oleju do dyrfów - przez Ballu - 2016-10-28, 23:09
RE: Dobór oleju do dyrfów - przez Krzysztof_Slash - 2017-03-06, 22:46
RE: Dobór oleju do dyrfów - przez Ballu - 2017-03-06, 23:31
RE: Dobór oleju do dyrfów - przez Krzysztof_Slash - 2017-03-07, 00:15
RE: Dobór oleju do dyrfów - przez Ballu - 2017-03-07, 11:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości