2017-04-01, 22:32
Dziękuję za szybka odpowiedź.
Czytam o tych wszystkich elementach do tego modelu i różne opinie widuje. Opinie typu ''wstawisz to-zmieli Ci zębatki" wstawisz to-skręcisz wal","lepiej kup traxxasa" więc sam już nie wiem. Widziałem, że kiedyś pomogłeś komuś w tuningu xstra więc będę brał to jako podstawę.
Kolejność modyfikacji jest ok, pytanie tylko czy przy BL będę mógł śmigać na NiMH? Tak przez ok 2 miesiące?
A osłonę zamontowałem po tym, jak zobaczyłem jak wygląda plastikowe podwozie po jednej jeździe po szutrze. Waży niecałe 0.2kg ale dzięki niemu kamienie nie lecą do środka, tylko trochę piachu. Jest to taka tania alternatywa aluminiowej płyty.
Myślę jeszcze czy we własnym zakresie mogę wykonać jakieś części, bo mam z tego duża frajdę. Widziałem, że ktoś montował podwójne mocowania amortyzatorów, zastanawiam się, czy rzeczywiście orginalne są takie słabe.
Czytam o tych wszystkich elementach do tego modelu i różne opinie widuje. Opinie typu ''wstawisz to-zmieli Ci zębatki" wstawisz to-skręcisz wal","lepiej kup traxxasa" więc sam już nie wiem. Widziałem, że kiedyś pomogłeś komuś w tuningu xstra więc będę brał to jako podstawę.
Kolejność modyfikacji jest ok, pytanie tylko czy przy BL będę mógł śmigać na NiMH? Tak przez ok 2 miesiące?
A osłonę zamontowałem po tym, jak zobaczyłem jak wygląda plastikowe podwozie po jednej jeździe po szutrze. Waży niecałe 0.2kg ale dzięki niemu kamienie nie lecą do środka, tylko trochę piachu. Jest to taka tania alternatywa aluminiowej płyty.
Myślę jeszcze czy we własnym zakresie mogę wykonać jakieś części, bo mam z tego duża frajdę. Widziałem, że ktoś montował podwójne mocowania amortyzatorów, zastanawiam się, czy rzeczywiście orginalne są takie słabe.