Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HIMOTO XSTR aka Gumball
#6
Kv dobierasz pod pakiety na jakich chcesz jeździć i przede wszystkim model (jego wagę ).
Niskie kv = wolniejszy silnik ale może pracować przy wyższym napięciu zasilania
Wysoki kv = większe obroty silnika i większy pobór prądu ale są ograniczenia w napięciu zasilania
Jak nastawiasz się na Lipo 2S to każdy silnik będzie dobry z tych co podałeś bo zawsze możesz zmienić przełożenie i wyjdzie prawie na to samo.
Do twojego modelu 45A jest według mnie za mało . Wiem że pojedzie na tym model ale jak długo pożyje regulator ??????
60A to min ,a jak trochę więcej to zapominasz co to temperatura regulatora.
Co do silnika to jak kupisz około 3500kv to też nie będziesz na temperaturę narzekał (przynajmniej na 2S) a w razie potrzeby 3S też przeżyje .

Model nie jest z najwyższej półki więc 3S (11,1v lipo) go szybko zabije - to fakt - ale na 2S i przy rozsądnej jeździe będzie w porządku. Na NiMh da się jeździć przy BL tylko to jak jeździć sportowym autem z ograniczeniem mocy do 20% nie wspominając o tym że baterie pożyją kilkanaście jazd.

Co do Traxxasa . Ja się w nim "zakochałem " ale zgadzam się z Gorgiem wszystko zależy czego szukasz i jakie przeznaczenie . Druga sprawa to fakt że nie każdy model danego producenta jest godny polecenia . Traxxas ma kilka udanych modeli i kilka których bym w życiu nie kupił. A z tych udanych są wersje które warto omijać Big Grin Tak niestety jest u wszystkich producentów.


Pytałem o osłonę bo :
- to że model się rysuje to normalne
- osłona dodatkowo waży a to obciąża silnik , pakiety , zawieszenie.... a do tego podczas "wypadku" daje dodatkową siłę na wystające elementy ( większa szansa coś połamać)
- jak lubisz tak tworzyć to wymień płytę podłogową na tą co zrobiłeś - tylko po co . Pamiętaj że jak model ma sztywną konstrukcję to większa szansa coś połamać - fizyki nie oszukasz . Dla tego modele w zimę (plastik sztywniejszy) łatwiej połamać niż w lato a RPM robi elementy z elastycznego plastiku i one działają jak "amortyzator"dla reszty modelu przy uderzeniach .
- znowu zgodzę się z Gorgiem Wink mówiąc o trialu jako o alternatywie do tworzenia własnych części .
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-01, 21:20
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-01, 22:06
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-01, 22:32
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Gorg - 2017-04-01, 22:56
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-02, 00:41
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-02, 19:52
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Gorg - 2017-04-02, 21:18
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-02, 21:30
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-02, 21:57
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-02, 21:38
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-02, 22:01
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-03, 10:38
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez HUBert - 2017-04-03, 12:09
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-04, 10:24
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Kaczor - 2017-04-04, 10:51
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Gorg - 2017-04-04, 14:03
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-06, 08:19
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Bednar - 2017-04-06, 11:08
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-06, 12:10
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-06, 12:54
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-06, 15:28
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-06, 18:13
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-06, 21:08
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-14, 20:44
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-14, 22:50
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez misiek - 2017-04-15, 18:19
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Ballu - 2017-04-16, 23:46
RE: HIMOTO XSTR aka Gumball - przez Gorg - 2017-04-17, 09:48

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości