Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin klasy TRUCK (TR)
#11
Zakladanie na ciagnik siodlowy tymczasowej zabudowy to smieszny pomysl. W przypadku mojego pojazdu raz ze jest to niemozliwe ze wzgledu na obecną konstrukcje. Dwa ze jesli zaloze zabudowe to ten pojazd zmienia sie w zupelnie inny z inną nazwą własną a co za tym idzie niezgodność z garażem i tym samym z regulaminem. Dokladanie jakichkolwiek nadkoli tez powoduje to ze model nie jest zgodny z oryginalem a co z atym idzie z regulamine. Jesli o omnie chodzi to bede dostawac na kazdych zawodach 150pk za niezgodnosc z regulaminem chociaz pojazd jest zgodny z kazdym wymiarem i dosc dokladnie odwzorowany z oryginalem. Punkty karne to jednak bedzie moj kolega na nastepny sezon. Ostatnio uzgodnilismy ze wysokosc slupków robimy na wysokosc 10cm i kazdy musi posiadac baki. Reszta byla tylko pomyslami. Zrobimy ankietę i jakies glosowanie. Kazdy rzuci pomysly i zobaczymy co sie urodzi ?
Odpowiedz
#12
Każdy ma swoje argumenty. Z niektórymi da sie dyskutować z inni nie (argument że to śmieszny pomysł jest trudny do przedyskutowania ). Dlatego czekamy na zebranie pomysłów i głosowanie. Na razie wyłaniają się nastepujace: modele startujące musza posiadać skalowe baki, wysokość słupków 100 ? 130? mm, każdy model musi posiadać przynajmniej zabudowę trialowka paki czyli platforma przykrywajaca tylne koła w całości i po całej długości tyłu. Jeśli coś jeszcze to piszcie teraz
Odpowiedz
#13
Skrętne osie jak w oryginale. Obecnie mamy w regulaminie możliwe tylko przednie osie, a są ciężarówki ze skrętnymi pierwszą i ostatnią osią.

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#14
Jakiś pomysł - co z szerokością bramek dla dużych modeli zachowujących skalę? (np. Maz)
Odpowiedz
#15
Natomiast klasa superscaled i obowiązkowa zabudowa na ciągnik siodłowe się wykluczają przecież. Jak założę coś na siodło to nie mam już klasy superscaled. Uważam, że każdy może wybrać jaką ciężarówką chce startować, nie powinniśmy robić sztucznych nakazów.

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#16
(2020-12-17, 10:21)kapi napisał(a): Jakiś pomysł - co z szerokością bramek dla dużych modeli zachowujących skalę? (np. Maz)
Mam pomysla ale to napisze wieczorem jak z roboty wroce
Odpowiedz
#17
Kokos, malo88 ale wasze ciężarówki nie były produkowane TYLKO z nadwoziem typu siodło, czy się mylę? Druga sprawa to że malo88 udowodnił na ostatnich zawodach jaką dużą przewagę daje siodło pomimo punktów karnych i tak zajął drugie miejsce, bez punktów karnych jakakolwiek inna ciężarówka z paką nie ma szans. Według mnie regulamin powinien "uśredniać" gabaryty ciężarówki żeby była równa konkurencja. Innymi słowy jeśli oryginalnie było siodło i nadkola to można startować jeśli nie to trzeba zrobić pakę, cysternę, dźwig co było oryginalnie i spełnia regulamin. Druga sprawa to szerokością bramek do maza się nie przejmujcie w przyszłym sezonie startować nie bedzie
Odpowiedz
#18
Budujac ciagnik siodlowy nie kierowalem sie tylko i wylacznoe startem w zawodach tylko tym zeby moc ciagnac przyczepe na rozne okazje. Nie bede tego zmieniac z racji regulaminu. Na kazdych zawodach bede brac pkt. karne bo to jest przeciez zabawa a noe jakies niewiadomo jakie powazne zawody. Jesli sie okaze ze nie bedzie mozna startowac moim modelem to nie bede jezdzic na zawody i tyle. Nie ma sie co spinac o to. Jednakze robienie modelu ciezarowki w SS widac na slasku sie mija z celem wedle regulaminu to troszke przykre. Na nastepny sezon zbuduje truck trial zgodny z regulamin i tyle

A jeżeli juz sie wszyscy tak tego regulaminu trzymamt to proponuje dokladnie sprawdzic garaze i zapoznac sie z tematem budowy niektorych modeli...
Odpowiedz
#19
Wg. mnie jeżeli model jest zgodny z 1:1 to jest ok.
Odpowiedz
#20
(2020-12-17, 11:22)czapla napisał(a): Kokos, malo88 ale wasze ciężarówki nie były produkowane TYLKO z nadwoziem typu siodło, czy się mylę? Druga sprawa to że malo88 udowodnił na ostatnich zawodach jaką dużą przewagę daje siodło pomimo punktów karnych i tak zajął drugie miejsce, bez punktów karnych jakakolwiek inna ciężarówka z paką nie ma szans. Według mnie regulamin powinien "uśredniać" gabaryty ciężarówki żeby była równa konkurencja. Innymi słowy jeśli oryginalnie było siodło i nadkola to można startować jeśli nie to trzeba zrobić pakę, cysternę, dźwig co było oryginalnie i spełnia regulamin. Druga sprawa to szerokością bramek do maza się nie przejmujcie w przyszłym sezonie startować nie bedzie
Czyli proponujesz w ogóle wyeliminować z pucharu ciągniki siodłowe?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości