Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Likes Received:
0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-24
Reputacja:
0
Witam wszystkich jestem nowicjuszem w trialu i chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy. Miałem swój debiut w niedziele na zawodach trialu w klasie Sport iż mój model nie spełnia niektorych wymogów postanowiłem to zmienić zaczęłam od zawieszenia mam axiala scx 10 huncho chłopaki mi doradzili żebym wyciągnął sprężyny amortyzatorów ja wolę je wymienić na nowe mniejsze jakie byście doradził ??
Liczba postów: 326
Liczba wątków: 43
Likes Received:
2 in 1 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
1
Adam, załóż sobie garaż w klasie sport, opisz co masz teraz, wstaw fotki i tam będziemy dyskutować i doradzać. Żeby się bałagan na forum nie zrobił
Liczba postów: 1 350
Liczba wątków: 71
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Po prostu poproś Admina o przeniesienie tematu do klasy SPORT>
Jazda na droopie (bez sprężyn) ma swoje plusy i minusy, moim zdaniem zrób test, jak według twoich preferencji jest lepiej.
Miałem SCX10 i model lepiej jeździł na droopie, obecnie używam Vaterry Ascender i jazda bez sprężyn to nie jazda...
Model który używasz to Axial SCX10 Honcho
Z tego co pamiętam to jako pierwsze modernizacje to:
1. Zderzak przód.
2. Zderzak tył.
3. Zaklejone wnętrze lub kierownik we wnętrzu
4. Oświetlenie, 2pkt przód i 2pkt tył
5. Wyciągarka (nie obowiązkowa, ale wymagana i używana) może być gotowa lub zrobiona z serwa.
Resztę możemy podpowiedzieć ze zdjęć.