2017-03-29, 14:22
Finanse - klasa SPORT 2017
Finanse - klasa SPORT 2017
|
2017-03-29, 14:22
Finanse - klasa SPORT 2017
2017-03-30, 22:01
Witam,
I - spotkanie Rogoźnik Klasa - Sport - Uczestnicy 20 osób, - zebrano składkę od 20 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 200zł Organizator -Gorg- (pomoc Viper) jak oświadczył nie pobiera żadnych opłat za organizacje i przygotowanie. Modyfikacja i wydruk kart -Bastian,Kuba- również bez opłat. Tak więc Panowie po pierwszym spotkaniu stan mieszka 200zł PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-04-15, 23:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-04-19, 11:33 przez ZajączekPostrachLasu.)
Witam,
II - spotkanie "Pogoria Zbiornik Retencyjny" Klasa - Sport - Uczestnicy 14 osób, - zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 140zł Ogólny stan mieszka za dwa spotkania 340zł Organizator -Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) Modyfikacja i wydruk kart,zakup medali i dyplomów -Bastian,Kuba- słupki,-dobry pomysł z tym pomarańczem, Hubert,Kuba trasy -klasa,. Słupki -20zł, (zostają przekazywane dalej) naklejki z logo forum na słupki 210 szt - 20 zł medale 45 zł na dwa spotkania Pogoria i Niegowonice. dyplomy Pogoria 15 zł dyplomy Niegowonice (około 15-20 zł w zależności od frekwencji) (poszliśmy na jakość dyplomów) ogółem wydatki 100zł 340-100=240zł Tak więc Panowie po dwóch spotkaniach stan mieszka 240zł (w tym opłacone już 3 spotkanie w Niegowonicach oprócz dyplomów) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-06-12, 11:05
Witam,
III - spotkanie "Niegowonice" Klasa - Sport - Uczestnicy 14 osób, - zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 140zł 240 (z pozostałych) plus 140 = 380zł Organizator -Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) dyplomy -25 zł ogółem wydatki 25zł 380 zł - 25 zł = 355 zł Tak więc Panowie po III spotkaniach stan mieszka 355 zł PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-06-19, 17:22
Witam,
IV - spotkanie "Tarnawa Dolna" Klasa - Sport - Uczestnicy 14 osób, - zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 140zł 355 (z pozostałych) plus 140 = 495zł Organizator -Tadzio i Przemsky- dyplomy -28 zł (w tym do scaled) medale - 15 zł ogółem wydatki 43 zł 495 zł - 43 zł = 452 zł Tak więc Panowie po IV spotkaniach stan mieszka 452 zł (Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-07-23, 11:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-07-24, 11:14 przez ZajączekPostrachLasu.)
Witam,
V - spotkanie "DSD Bytom" Klasa - Sport - Uczestnicy 12 osób, - zebrano składkę od 12 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 120zł 452 (z pozostałych) plus 120 = 572zł Organizator -Dąbrowa- Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) dyplomy -18 zł medale - 90 zł (na dwa spotkania te z kamienia) ogółem wydatki 108 zł 572 zł - 108 zł = 464 zł Tak więc Panowie po V spotkaniach stan mieszka 464 zł - 67 zł = 397 zł Uzupełnienie węgiel 2 worki 15 zeta, farba na słupki 36 zeta słupki 150 szt 16 zeta razem 67 zł przekazane dla Huberta (Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-09-06, 00:03
Witam,
VI - spotkanie "Targoszów" Klasa - Sport - Uczestnicy 7 osób, - zebrano składkę od 7 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 70zł 397 (z pozostałych) plus 70 = 467zł Organizator -Tadzio i Przemsky dyplomy -10 zł medale - 30 zł ogółem wydatki 40 zł 467 zł - 40 zł = 427 zł Tak więc Panowie po VI spotkaniach stan mieszka 427 zł (Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-09-24, 19:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-09-24, 19:06 przez ZajączekPostrachLasu.)
Witam,
VII - spotkanie "DSD Bytom" Klasa - Sport - Uczestnicy 10 osób, - zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 100zł 427 (z pozostałych) plus 100 = 527 zł Organizator -Dąbrowa dyplomy -13 zł medale - zakupione już wcześniej ogółem wydatki 13 zł 527 zł - 13 zł = 514 zł Tak więc Panowie po VII spotkaniach stan mieszka 514 zł (Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-10-23, 19:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-11-17, 23:10 przez ZajączekPostrachLasu.)
Witam,
VIII - spotkanie "Bieruń" Klasa - Sport - Uczestnicy 13 osób, - zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 130zł 514 (z pozostałych) plus 130 = 644 zł Organizator -Tadek Przemsky dyplomy -20 zł medale - 30 ogółem wydatki 50 zł 644 zł - 50 zł = 594 zł Tak więc Panowie po VIII spotkaniach stan mieszka 594 zł (czekamy na 15 zeta od scaled za dyplomy) (Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy) PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
2017-11-20, 23:02
Witam,
IX - spotkanie "Radlin" Klasa - Sport - Uczestnicy 16 osób, - zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka) - stan mieszka 160zł 594 (z pozostałych) plus 160 = 754 zł Organizator - Emil i Tomek dyplomy -28 zł medale na IX rundę wraz z statuetkami - 210 zł smycze 75 zł kubki 140 zł kalendarze 260 zł ogółem wydatki 713 zł 754 zł - 713 zł = 41 zł Tak więc Panowie po zakończeniu sezonu zostało 41 zł Nie wiem czy to ważne ale specjalne podziękowania należą się osobom zaangażowanym w załatwianie formalności i zakupem rzeczy na zakończenie sezonu i związane z tym poświęceniem czasu , jak i całorocznym wkładzie w rozwój regulaminu, oraz oprawie w postaci dyplomów, naklejek i medali. PS Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe (uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu, ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu) |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|