2017-09-03, 14:43
Witam, jako całkowity nowicjusz w trialu zakładam mój garaż, aby przedstawić wam model jaki teraz mam, jakie mam plany co do niego ale też będę potrzebował waszych rad.
Modelem bazowym był hsp pangolin skala 1:10 jeździło się nim całkiem spoko kilka miesięcy użytkowania i tylko aku ładować naprawdę zero awarii. Jednak przeglądając internet zapragnąłem mieć coś bardziej realistycznego. Kupno nowego modelu jakoś mnie nie przekonywało ze względu na ceny używki również drogie więc postanowiłem przerobić hsp na "prawdziwą trialówkę"
Specyfikacja:
-silnik przekładnia wały mosty elektronika sterowanie serwo oryginał HSP
-rama zrobiona z ceowników aluminiowych
-oryginalne amortyzatory skrócone zmienione sprężyny na krótsze (z starych zapasów)
-rozstaw osi delikatnie zmniejszony żeby pasowało z budą
-karoseria to Toyota 4runner firmy pro-line
-koła jakieś no-name 1.9 (najtańsze na aledrogo) 100mm na 34mm
Teraz plany na przyszłość, ogólnie to chce ją (tojotkę) przystosować do klasy Sport z tego co wyczytałem w regulaminie to muszę zmienić/dorobić:
-Zderzaki przód/tył i tutaj pytanie do was trialowców forumowiczów czy zderzak musi być "widoczny" czy mogę dorobić belkę na ciasno za oryginalnym zderzakiem karoserii żeby się nie wyginała oczywiście przód jak i tył
-boczne mocowanie/usztywnienie karoserii tutaj nie ma problemu dorobię progi jak w prawdziwości
-oświetlenie i tutaj również pytanie do was co jak i dlaczego. Co kupić jak zamontować i dlaczego tak drogo
-wyciągarka jest już prototyp z starego serwa tylko nie mam na razie pomysłu jak to wysterować (apka 2ch) wiem że są 2 albo i 3 możliwości
ad.1 Przełącznik trójpozycyjny na aucie sterowanie tylko wyciągarką
da.2 Przełącznik dwupozycyjny przełączanie pomiędzy sterowaniem kołami a wyciągarką
ad.3 nowa apka
jeszcze pozostaje pytanie czy mogę mieć taki przełącznik na aucie?
-przyciemnione szyby załatwią sprawę z kierowcą i wnętrzem?
-inne mocowanie pakietu. Oryginalne jest bardzo wysoko i na środku, aktualnie na stałe (tytyrytkami) niżej i bardziej z przodu
W zasadzie to chyba wszystko (strasznie się rozpisałem, przepraszam) Piszcie co sądzicie, czy jest jeszcze coś co muszę zmienić pod klasę Sport czy w ogóle mogę takim wynalazkiem wystartować?
Mieszkam w okolicach Rybnik Racibórz więc jak by ktoś organizował jakieś rekreacyjne spotkanie to jestem bardzo chętny.
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem (mam nadzieję)
Modelem bazowym był hsp pangolin skala 1:10 jeździło się nim całkiem spoko kilka miesięcy użytkowania i tylko aku ładować naprawdę zero awarii. Jednak przeglądając internet zapragnąłem mieć coś bardziej realistycznego. Kupno nowego modelu jakoś mnie nie przekonywało ze względu na ceny używki również drogie więc postanowiłem przerobić hsp na "prawdziwą trialówkę"
Specyfikacja:
-silnik przekładnia wały mosty elektronika sterowanie serwo oryginał HSP
-rama zrobiona z ceowników aluminiowych
-oryginalne amortyzatory skrócone zmienione sprężyny na krótsze (z starych zapasów)
-rozstaw osi delikatnie zmniejszony żeby pasowało z budą
-karoseria to Toyota 4runner firmy pro-line
-koła jakieś no-name 1.9 (najtańsze na aledrogo) 100mm na 34mm
Teraz plany na przyszłość, ogólnie to chce ją (tojotkę) przystosować do klasy Sport z tego co wyczytałem w regulaminie to muszę zmienić/dorobić:
-Zderzaki przód/tył i tutaj pytanie do was trialowców forumowiczów czy zderzak musi być "widoczny" czy mogę dorobić belkę na ciasno za oryginalnym zderzakiem karoserii żeby się nie wyginała oczywiście przód jak i tył
-boczne mocowanie/usztywnienie karoserii tutaj nie ma problemu dorobię progi jak w prawdziwości
-oświetlenie i tutaj również pytanie do was co jak i dlaczego. Co kupić jak zamontować i dlaczego tak drogo
-wyciągarka jest już prototyp z starego serwa tylko nie mam na razie pomysłu jak to wysterować (apka 2ch) wiem że są 2 albo i 3 możliwości
ad.1 Przełącznik trójpozycyjny na aucie sterowanie tylko wyciągarką
da.2 Przełącznik dwupozycyjny przełączanie pomiędzy sterowaniem kołami a wyciągarką
ad.3 nowa apka
jeszcze pozostaje pytanie czy mogę mieć taki przełącznik na aucie?
-przyciemnione szyby załatwią sprawę z kierowcą i wnętrzem?
-inne mocowanie pakietu. Oryginalne jest bardzo wysoko i na środku, aktualnie na stałe (tytyrytkami) niżej i bardziej z przodu
W zasadzie to chyba wszystko (strasznie się rozpisałem, przepraszam) Piszcie co sądzicie, czy jest jeszcze coś co muszę zmienić pod klasę Sport czy w ogóle mogę takim wynalazkiem wystartować?
Mieszkam w okolicach Rybnik Racibórz więc jak by ktoś organizował jakieś rekreacyjne spotkanie to jestem bardzo chętny.
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem (mam nadzieję)