Moja perełka, mój ulubieniec. Mój pierwszy konkretny model, przywiózł mi kilka nagród, jest dowodem na to że nie trzeba dużego nakładu finansowego aby móc równać się z najlepszymi, aby czerpać prawdziwą frajdę z hobby.
Moje Camaro to:
• Regulator 38A Dynamite LiPol Tazer 12T z rewersem
• Silnik Dynamite 15T 540 -podkreślam, szczotkowy
• Napęd 4WD
• Oficjalnie licencjonowana karoseria 1969 Chevrolet Camaro RS
• Akumulator LiPO Turnigy 20C/30C 5000mAh 7,4V twarda obudowa
• Nadajnik DX2E Spektrum 2.4GHz
• Odbiornik SR200WP
Zmodyfikowane:
• Zębowe dyferencjały -oba zblokowane plasteliną córki
• amortyzatory z seryjnych na ALU 1/10 65mm nr 102004 HSP RC -w skrócie to z badziewia na coś normalnego z olejem
• serwo BMS-631MG Super Fast Servo (Metal Gear) 5.0kg / .10sec / 46g
• karoseria HPI Camaro 1969 pomalowana plastilakiem! na niebiesko z biąłymi pasami
Moje Camaro to:
• Regulator 38A Dynamite LiPol Tazer 12T z rewersem
• Silnik Dynamite 15T 540 -podkreślam, szczotkowy
• Napęd 4WD
• Oficjalnie licencjonowana karoseria 1969 Chevrolet Camaro RS
• Akumulator LiPO Turnigy 20C/30C 5000mAh 7,4V twarda obudowa
• Nadajnik DX2E Spektrum 2.4GHz
• Odbiornik SR200WP
Zmodyfikowane:
• Zębowe dyferencjały -oba zblokowane plasteliną córki
• amortyzatory z seryjnych na ALU 1/10 65mm nr 102004 HSP RC -w skrócie to z badziewia na coś normalnego z olejem
• serwo BMS-631MG Super Fast Servo (Metal Gear) 5.0kg / .10sec / 46g
• karoseria HPI Camaro 1969 pomalowana plastilakiem! na niebiesko z biąłymi pasami