Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972
#11
No i świetna sprawa, już wiem jaki można obrać kierunek!
Odpowiedz
#12
Brawo Ty Smile
Odpowiedz
#13
no i super
Odpowiedz
#14
Zmiana gabarytów na mniejsze jednym słowem Wink

Karoseria Jeep Willys produkcji gmade.


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#15
Ładnie, ładnie. Kiedy można go zobaczyć w terenie?
Odpowiedz
#16
Pracuje nad nim, ale dokucza mi brak czasu...

Plan mam żeby był gotowy na Jurę, ale jak nie to na 18 czerwca.
Odpowiedz
#17
Buda bardzo fajna Wink  a już super wygląda z dodatkową klatką. 

   
Odpowiedz
#18
Fajowa też rozmyślam nad zmianą kredęsu na coś co będzie rzadziej tykać bramek może jakiś pick-up. Widziałem na jakiejś stronce uaza 469, podobno na Węgrzech jest producent i można bezpośrednio do Polski sprowadzić płacąc z góry.

Mam" RETRO RC BODIES"
Odpowiedz
#19
Ad Pablo - tak, potwierdzam że jest manufakturka na Węgrzech która produkuje min UAZy. Osobiście podoba mi się Łada Niva. Owego UAZa widziałem i jest poprawnie wykonany, minusem jest to że nie jest to lexan.
Manufakturka: http://retrorcbody.syl.hu/products/uaz-496
Gdybyś się namyślił na coś, to daj znać.

Ad Bastian - klatka jest piękna, ale nie spełnia regulaminu, więc modyfikacja oryginału który jest dość drogi lub własnej produkcji jak w moim przypadku.
Odpowiedz
#20
Przemku masz na myśli ten pkt regulaminu ?

"W przypadku otwartego nadwozia (kabriolet) obowiązkowa jest klatka bezpieczeństwa z co najmniej czterema punktami styku z nadwoziem, wykonana z trwałego materiału. Niedopuszczalna jest jazda ze zdemontowaną lub opuszczoną szybą czołową."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości