2018-08-17, 00:51
Na początku witam wszystkich po 3 letniej przerwie , w końcu udało mi się ukończyć mój projekt więc czas się pochwalić, bo jest czym.
W 2015 zakupiłem szrot modelarski w postaci Hot Bodies D8T, postanowiłem go zreanimować i przystosować pod jakiś napęd elektryczny. Zaraz po zakupie udało mi się dorwać ostatnią na świecie nową konwersję Tekno V4 prosto od producenta. W tym miejscu chciałbym również pozdrowić urząd celny za dojebanie vatu i cła na paczkę, papiery trzymam do dzisiaj .
Prace postępowały w ślimaczym tempie, wymieniłem właściwie większość elementów, których stopnia zużycia nie byłem pewny. Po ukończeniu całej konwersji i uzyskaniu gotowego podwozia zdolnego wciągnąć nosem niejeden sprzęt, przyszła pora na elektronikę.
Obecnie w modelu znajduje się:
- serwo Savox SV-1271SG (25kg/0,08s przy 7,4V),
- akumulator 4S Li-PO Gens 5000 mAh (wtyczka XT90),
- zestaw napędowy Ezrun Max 8 + Ezrun 4274 2200kV,
- odbiornik Sanwa RX-481 + aparatura Sanwa MT-S.
Oczywiście nie byłbym sobą gdyby pierwsze jazdy nie zakończyły się po 20 minutach i to kompletnym skasowaniem tylnej wieży modelu . Następne jazdy tylko na torze .
Wideo: Pierwsze jazdy
Poniżej jeszcze kilka zdjęć, mam nadzieję, że zobaczymy się na torze jak tylko dojdzie do mnie nowa wieżyczka .
W 2015 zakupiłem szrot modelarski w postaci Hot Bodies D8T, postanowiłem go zreanimować i przystosować pod jakiś napęd elektryczny. Zaraz po zakupie udało mi się dorwać ostatnią na świecie nową konwersję Tekno V4 prosto od producenta. W tym miejscu chciałbym również pozdrowić urząd celny za dojebanie vatu i cła na paczkę, papiery trzymam do dzisiaj .
Prace postępowały w ślimaczym tempie, wymieniłem właściwie większość elementów, których stopnia zużycia nie byłem pewny. Po ukończeniu całej konwersji i uzyskaniu gotowego podwozia zdolnego wciągnąć nosem niejeden sprzęt, przyszła pora na elektronikę.
Obecnie w modelu znajduje się:
- serwo Savox SV-1271SG (25kg/0,08s przy 7,4V),
- akumulator 4S Li-PO Gens 5000 mAh (wtyczka XT90),
- zestaw napędowy Ezrun Max 8 + Ezrun 4274 2200kV,
- odbiornik Sanwa RX-481 + aparatura Sanwa MT-S.
Oczywiście nie byłbym sobą gdyby pierwsze jazdy nie zakończyły się po 20 minutach i to kompletnym skasowaniem tylnej wieży modelu . Następne jazdy tylko na torze .
Wideo: Pierwsze jazdy
Poniżej jeszcze kilka zdjęć, mam nadzieję, że zobaczymy się na torze jak tylko dojdzie do mnie nowa wieżyczka .